Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Smuk ilderpige søger nyt hjem!

Startet af ChewToyHead, 27. September 2011, kl. 15:04

ChewToyHead

Da jeg mistede hele flokken til kræft sidste år, er min sidste ilder-pige nu helt alene  :(
Jeg har desværre mistet gnisten efter 3 så hårde dyrlæge besøg, så kan ikke give hende, det hun fortjener! <3
Hun er en smuk standart pige med mørk næse på 1 kg. Hun er sød og nem at håndtere. Der kan dog ske små ups'ere i leg.
Hun vil gerne ud i sele og kan godt li' at putte, når hun blive træt af alle de mange indtryk  :dans:
Ragna er ikke steriliseret, men har lige fået p-sprøjte. Hun vil blive ny-vaccineret til Oktober (det kan man også selv ordne, hvis man gerne vil ha' hende med det samme)  :)

Jeg sælger Ragna med alt, hvad der hører til - så til førstegangskøbere eller folk som gerne vil udvide, er her en masse spændende ting!

Først billeder af ilder-pigen!












Udover det sælger jeg buret plus et mindre bur, som er godt til sammensætning af ildere eller udstilling.
Jeg sælger seler, en jule/vinter udendørs trøje, en ildertaske og en masse fantastisk god kvalitets sengetøj fra ferretcouture!  <3








Udover det her sengetøj, har jeg et 5 sæts sengetøj, som hænger i buret også i blå militær  :fnis:

Her er:
Polkaprikket 3 sæt (Hængekøje, sovepose, rund hængekøje).
Sommerfugle 3 sæt (Hængekøje, sovepose, rør).
Stribet 3 sæt (Hængekøje, sovepose, rør).
Giraf 2 sæt (Dobbelt hængekøje og rund hængekøje).
Blå militær 3 sæt (Hængekøje, sovepose, rund hængekøje).

Pris for alt 2500 Kr.


Mewz

Hvor gammel er hun? Sælges hun kun med tilbehør? :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

ChewToyHead

#2
Nå ja, det glemte jeg! Hun er fra maj/juni 2010 :) Og ja, vil gerne se, om jeg kan sælge hende med udstyr først!  :) Man kan også ringe, og få en snak om hende, hvis man har lyst! 24 40 74 24

Mewz

#3
Forstår jeg godt. :)
Leder bare efter en vi kan forkæle herhjemme, jo. Men har det samme bur i forvejen. ;) Ville måske være interesseret i det lille bur.
Hvor er hun i øvrigt fra? Og er hun fra samme opdræt som de andre?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

ChewToyHead

Aaaw, det lyder nu også dejligt!  :)
Jeg købte hende, af en fyr med autisme, som ikke kunne fortælle ret meget om hende. Hun er fra et opdræt (uden stamtavle), hvor de havde hele kælderen kun til deres ildere. Andet kunne han ikke huske :S Så hun er ikke fra samme sted, som de andre  :)

Anne

#5
hvis ikke du får solgt hende med tilbehør er jeg måske interesseret i den store grønne sele. mangler en hansele (han er ikke så stor) :)

englefugl

Jeg er også interesseret i den pink militærsele, hvis det er :)

Amazing Ferret

Jeg er interesseret i polkadot sættet  :D

Lena og Peter

Citat fra: ChewToyHead Dato 27. September 2011, kl. 15:22
Aaaw, det lyder nu også dejligt!  :)
Jeg købte hende, af en fyr med autisme, som ikke kunne fortælle ret meget om hende. Hun er fra et opdræt (uden stamtavle), hvor de havde hele kælderen kun til deres ildere. Andet kunne han ikke huske :S Så hun er ikke fra samme sted, som de andre  :)

Jeg kan så fortælle at den med stor sandsynlighed kommer fra Faurholt ildere, da hun har haft en hvalp med det navn og har sine dyr i kælderen.  ;)

Eliza

Har hun lige været i løb siden hun lige har fået en p-sprøjte?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ChewToyHead

Ja, hun har lige været i løb :) men det klarede p-sprøjten! Det var meningen hun skulle til v-hob, ligesom hun var i foråret, men der kom noget i vejen - så det blev en p-sprøjte denne gang!  :)

Mimse-mia

jeg er også interesseret i buret hvis du får hende solgt uden :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Eliza

Citat fra: ChewToyHead Dato 28. September 2011, kl. 15:25
Ja, hun har lige været i løb :) men det klarede p-sprøjten! Det var meningen hun skulle til v-hob, ligesom hun var i foråret, men der kom noget i vejen - så det blev en p-sprøjte denne gang!  :)

Så skal køber nok være klar over at hun kan være falsk drægtig og få hvalpekuller, bare så man lige er forberedt ;) de kan jo blive noget så belastende :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ChewToyHead

Da hun blev parret af v-hob'en i foråret, der kunne jeg ikke mærke forskel på hende. Men det er klart, jeg lige skal nævne det for køberen  :)

KittAnderson

Jeg kunne godt være interesseret i buret :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.