Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tillykke til tumperotterne

Startet af mette11, 1. Maj 2013, kl. 21:39

mette11

I dag bliver mine to kære tumperotter 1 år  :dans: :dans: :dans:
Det var slet ikke meningen at jeg skulle have mere end en hvalp sidste år, men dumme Anne blev ved med at forstyrre mig i processen med at vælge en hvalp og derfor endte jeg med slet ikke at kunne beslutte mig og ups! Så kom der to herhjem  :fnis: :fnis: :fnis:
De to dejlige drenge er som drenge-hvalpe er - fjollede, tossede, legesyge, tumpede, sjove, kære og helt og aldeles udenfor pædagogisk rækkevidde  :P :P :P

Stort tillykke til Wasabi og Gari og deres søskende  <3




Nanna

Stort tillykke til dem og resten af kuldet! :D De er så dejlige!!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

♡ ♡ ♡ Tillykke smukke drenge

Ferretale

Årrhhh hvor er de nuser  <3
Stort tillykke med dem

Shamua

Ja ja, bare giv Anne skylden :P Tillykke med dine drenge og resten af kuldet! :)

Vh. Marianne

Cille

Tillykke til de 2 og alle de andre fra kuldet :D

mette11

CitatJa ja, bare giv Anne skylden
Jep - det er 100% Annes skyld nemlig  :ja: :ja: :ja:

Mange tak  :)

Kiddo

 ;) ;)
jeg er fuldstændig enig med Mette...
-det ER Annes skyld det hele!

Jeg skulle "bare" kigge på Gohan, og så kom hun springende med Ebi,
og så kunne jeg jo sleeeet ikke lade være med at tage hende med hjem... :ja: :ja:
:-$(men mange tak Anne, hun er helt perfekt) :-$

Ja tillykke til alle Ebi's søskende :D
håber i har en super dejlig dag :)
Your problem is you think your problem is your problem

lussingen

Stort tillykke med dine to drenge Mette :) Jeg synes dette kuld er så kært, de har noget helt særligt over sig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Tillykke med dine smukke og søde drenge :D
Mange hilsner Christina

Eliza

Et forsinket tillykke til dem :) nu har de et helt nyt år til at lave masser af ballade i ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Kæmpe forsinket tillykke til de to skønne tumperotter :D De er jo sjask charmerende...når de ikke insisterer på at lege og skrige slås klokken 4-5 om morgenen :P

Barky

Weee....!!! Tillykke med jeres første år drengebasser!! :D Jeg er sikker på at madmor og madfar har forkææææælet jer idag! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Ej, jeg har fuldstændig misset denne tråd.

Et stort stort tillykke til de 2 smukke sushi drenge :)