Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mad 'allergi', what to do?

Startet af PiaLyng, 20. September 2012, kl. 17:18

PiaLyng

Altså han fungere fint på den blanding jeg har nu, og så ziwipeaken som en "godbid" (en håndfuld i en skål, ved siden af deres tørkost) :).
Og ændre ikke for meget i det, fordi han netop fungere på det :)..

Men jeg vil bruge Annes råd om at forsøge mig lidt frem med tørret kød, og måske når de andre får kød, at han kan få en meget lille klump, og se om det får ham til at reagere, som nu..

AlisVolatPropiis

Hvad med en ganske alm tandbørste? :) og så en gang tandpasta til ildere :) det virker da som et logisk valg :) og det tager jo ikke lang tid morgen og aften :)

lille_jill

Jeg troede, at deres maver skulle reagere på kød og at det der kommer ud i den anden ende naturligvis ser mere funky ud med fjer og knogler, end når de får tørkostt?

Volmer

jeg bruger en mellemrums tandbørste (til mennesker http://www.apotekeren.dk/Files/Billeder/Ecom/Produkter/218297.jpg ) til Lily. jeg putter lidt vitamin pasta på også sidder med hende mens hun slikker også kan jeg børste lige så stille.
Ellers så kan man få nogle dental bidder til katte i de fleste supermakeder. der er samme mærke som dem der laver dental sticks til hunde :)
De kan jo også (hvis det går helt galt) få tand rensning hos dyrlægen, men det er med narkose og vist heller ikke helt billigt.