Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vitalin Ferret

Startet af Stefan, 16. November 2012, kl. 20:26

Stefan

Hey derude:D

vi har fået nogle gode råd om foder, og er endt ud med at vi ville prøve "vitalin ferret", men kan det passe der ikke er nogle danske forhandler? vi har fundet hjemmesider i england ( hvor jeg tidligere har købt fra) og ellers var der en svendsk.

Er der evt. nogle i midt/vest jylland som vil donere en smagsprøve. for vores ilder er vidst lidt kræsne, og det ville være trals at ligge inde med mere de ikke kan lide.
Vi havde købt tørret kylling og vitapasta som snaks til dem, og de gider det ikke.

Miss-Bjerregaard

Jeg ved at der i Ikast ligger en rigtig god butik, hvor du nok få en lille smagsprøve, der kører jeg selv op engang i mellem, det er rigtig stor butik som har næsten alt hvad hjertet begærer og så er det ikke afsindig langt fra Holstebro :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Stefan

tak:D og næ der er ikke så langt:D hvad hedder butikken?

Miss-Bjerregaard

http://www.dyrenesbutik-ikast.dk/

Det var så lidt, har været derinde en gang, men de har alt!
Studse kød, heste kød og 20 andre forskellige slags kød og 1000 forskellige ting, jeg kunne købe mig fattig derinde. :)
Man kan vel altid ringe og spørge om de har det du søger og hører om det er mulig med en lille smagsprøve :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

katjap

Det er en super god butik :) har været der et par gange og de har virkelig meget godt kvalitets foder!

mette11

Mig bekendt er der ikke noget sted i Dk hvor Vitalin forhandles desværre, så jeg ville ringe og høre det sted før du kører derhen. Vitalin er bestemt ikke det dårligste foder til ildere, men der findes andet som efter min mening er bedre. ZiwiPeak er det jeg finder bedst af tørfoder, men der findes andet også som er ok at anvende (Applaws, Orijen)

AlisVolatPropiis

Lige bortset fra CMS der forhandler det -så er der ikke nogen i dk der forhandler det -af hvad jeg ved af.