Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Julefrittevitten The Movie

Startet af Sølvsten, 5. December 2010, kl. 22:08

Sølvsten

Håber I vil nyde den lige så meget som vi nød at være med på udstillingen. Den gør sig bedst med lyd på!

Julefrittevitten.mp4

Delle

Hehe sikke en sød video.. :) den stjæler jeg lige til fb.. ;)

Shamua

Taark Christel.. God film! Jeg nød den to gange, og kommer nok til  det flere gange  :-$ Toke fik også kigget med, så kunne han også se lidt fra en ilderudstilling  :D

Vh. Marianne

Bawa

Hvor er det bare en af de dejligste videoer jeg længe har set! :love:
Det var jo helt som at være der selv! Tusind tak fordi du gad at dele den med os andre.
Og så vil jeg gerne give musikken fem ud af fem stjerner! Ingen jul uden Disney! <3

Line

Hvor er den godt sat sammen, og det er nogle dejlige billeder :) Altid rart at der er nogle andre der tager så mange billeder når man ikke selv gør :)

ilderhjemmet

Tak Christel, virkelig godt træk som at være der igen åhhh og glædelig jul
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mustela

#6
Den er bare super god Christel, det var rigtig dejligt at du gad ligge den op, og stort tak  :D

Tusind tak fordi du gad tage alle de billeder på dagen Max, og for den skide gode film du har sat sammen, så vi kan mindes Julefrittevitten 2010   :dans: :D :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

SilverDragon

Hvor ser det bare hyggeligt ud.
Glæder mig til at jeg skal med på udstilling :P

Anne

Fantastisk sød video! Måske jeg selv havde valgt noget andet musik :lol: (jeg hader at høre disneyfigurer synge, med undtagelse af den obligatoriske juleaften)

Sølvsten

#9
Jeg skal nok bringe alle jeres kommentarer videre til Max, som hyggede sig hele eftermiddagen med at lave den. Anne Musikken er heller ikke lige mig men Max valgte den med fuld overlæg og nogle steder passer tekst og lyde bare helt perfekt til billederne.

Anne

jeg kan godt lide et tidspunkt hvor du bliver klippet ind lige da mickey begynder at synge :P

AlisVolatPropiis

*G* jeg elsker bare det tykke dyr der er i min løbegård....altså....IKKE mig selv... :P men den lille sorte der ligger på ryggen...skide charmerende Thlayli bare vis dig fra din tykkeste side til fremmede....suk! :P

Herlig video...herlig!!!

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  6. December 2010, kl. 12:48
jeg kan godt lide et tidspunkt hvor du bliver klippet ind lige da mickey begynder at synge :P

He he

Barky

Sikke en super god ide at lave det til en video! Og super musik valg! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Det er en rigtig fin video :D Den er godt sat sammen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3