Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Amazing Ferret's Parringsplaner 2012

Startet af Amazing Ferret, 10. November 2011, kl. 21:55

Amazing Ferret

Det er rigtigt  :D Jeg regner dog med Yabba går i løb om nogle dage igen

Anne

hehe ja så du kommer nok først alligevel :P

Amazing Ferret


Cille

Citat fra: Anne Dato 13. Februar 2012, kl. 18:34
hehe ja så du kommer nok først alligevel :P
Dvs du ikke gider gramse på mine...dumme Anne :P

Anne

Citat fra: Cille Dato 13. Februar 2012, kl. 19:11
Citat fra: Anne Dato 13. Februar 2012, kl. 18:34
hehe ja så du kommer nok først alligevel :P
Dvs du ikke gider gramse på mine...dumme Anne :P

Jeg skal overveje det :P

Amazing Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. November 2011, kl. 21:55



Cilleborg's Asta Mai Vifle                                               Frasier Aidan
Født: 25 marts 2011                                                  Født: 2010
Farve: Vildtfarvet m. aftegn                                        Farve: Albino
                                                                                  Opdrætter: Privat i Polen

Mai er en stille og rolig pige om tit r'tuller rundt for sig selv. Men hun står ikke i vejen for at tage en slåskamp med de andre :D

Frasier er en lille han som bare nyder livet  :D Frasier er far til Savannah's kuld fra i år

Af denne parring forventer jeg vildtfarvet og albino


Mai er nu i gang med at blive parret op og der er termin omkring den 8 april  :D

Amazing Ferret

Suk....Der er godt nok gået ged i mine parringsplaner  :(

Det var jo meningen at Yabba skulle parres med Rasmus, men sådan bliver det desværre ikke. Der var en lille listepik der kom ud af buret uden at jeg havde set eller hørt noget og jeg fandt ham desværre på Yabba og hun er nu begyndt at trække sig sammen  :( Så hvis hun er drægtig har hun termin den 11 april

Men så kommer Rasmus på Savannah i stedet for og hun er nu i fuld løb  :D Og jeg holder meget øje med den lille listepik at han ikke kommer ud igen og få parret hende også

Sølvsten

Citat fra: Amazing Ferret Dato  5. Marts 2012, kl. 18:25
Suk....Der er godt nok gået ged i mine parringsplaner  :(

Det var jo meningen at Yabba skulle parres med Rasmus, men sådan bliver det desværre ikke. Der var en lille listepik der kom ud af buret uden at jeg havde set eller hørt noget og jeg fandt ham desværre på Yabba og hun er nu begyndt at trække sig sammen  :( Så hvis hun er drægtig har hun termin den 11 april

Men så kommer Rasmus på Savannah i stedet for og hun er nu i fuld løb  :D Og jeg holder meget øje med den lille listepik at han ikke kommer ud igen og få parret hende også

Det var ærgeligt! Ham der listepikken må da lære at styre sig.

Shamua

#38
Det skal da nok blive nogle dejlige hvalpe alligevel, med de forældre :) Skøn ilder + skøn ilder = skønne hvalpe :P

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Så er Rasmus kommet på besøg og jeg forventer hvalpe på Savannah omkring den 27 april  :D

Amazing Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. November 2011, kl. 21:55



Cilleborg's Asta Mai Vifle                                               Frasier Aidan
Født: 25 marts 2011                                                  Født: 2010
Farve: Vildtfarvet m. aftegn                                        Farve: Albino
                                                                                  Opdrætter: Privat i Polen

Så er der en uge til termin  :dans: Desværre tror jeg at der kun er 1 hvalp i hende. Jeg håber dog hun snyder mig

Amazing Ferret

#41


Jeg har lige en parring mere  :D

Den står mellem Pippi Aoife og AngoraFerretry Severus aka Anders Lund Madsen som venligst er udlånt af Minority Ferrets

Pippi er født i 2011                                                                     Anders er født den 7 juli 2011
Farve: Albino                                                                              Farve: Vildtfarvet Angora

Jeg forventer mest vildtfarvet af denne parring, men albino, pastel og aftegn kan forekomme.

Hvalpene er egnet til førstegangskøbere.
Ingen hvalpe bliver solgt til avl

Pris: 2000 kr med vaccine - hvis der kommer angora er prisen på en angorahvalp 2300 kr
Pris til udlandet er 3500 kr


Kontakt mig på: amazingferret@gmail.com       
HP: www.amazingferret.com

Pippi er parret op og har termin den 9 maj

Minority ferrets

Uh jeg glæder mig til at se hvad det bliver til :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Det bliver nogen fine kuld (alle sammen :D)

Amazing Ferret

#44
Dette er så Mai's mave 1 dag før forventet termin  :D Hun har haft lidt plukveer hele dagen, så jeg håber snart der sker noget



Og så er der Yabba's mave 4 dage før forventet termin.....hun har så taget omkring 300 g på  :fnis: :fnis: