Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Snakker hele tiden?!

Startet af Dexiii, 3. Januar 2014, kl. 23:36

Dexiii



Hej Alle.. :)

Nu har jeg sat og kigget efter noget der kunne forklare mit lille problem, dog uden held...

Sagen er den at jeg har en ældre dame på 5,5 år, hun har altid været en meget lille en af slagsen, og har altid gået og sagt lidt smålyde, ikke noget man sådan lige ville ligge mærke til, med mindre hun var meget tæt på. Nu har det så i løbet af  de sidste 1,5-2 mdr. taget til, og man kan tydeligt høre hende, og hun ''snakker'' konstant, lige pånær når hun sover og ikke har vilde drømme, men når hun er vågen og tøffer rundt og spiser... Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal beskrive lyden af hendes ''snakken'' men det er nok ovre i noget som når de snakker i søvne, eller lige kommer med sådan et lille hyggeligt grynt eller bjæffer.

Er det noget der høre med til alderdommen? For ja, hun er medtaget af alderen, hun tuller for det meste bare rundt for sig selv eller efter mig, hun er ikke så længe oppe, og leger sjældent. Men lige på nær det der snakken har hun det godt, hun er som hun plejer, hun er faktisk vågnet lidt op efter vi er flyttet og har fået lidt mere plads... Syntes dog godt at hun måtte tage lidt flere gram på...

ville bare høre om der evt. er nogle der har prøvet det før og kan have en ide om hvad det kan være?

Mvh Tenna og Mimi

Dyrenørden

Lyder som om hun muligvis kan have ondt, synes du skal tage forbi dyrlægen med hende især hendes alder taget i betragtning

Anne

Det kan enten være positivt: I er flyttet og det hele er lidt mere spændende og lyden er "båtten" af glæde/spænding.
Eller negativt: hun har ondt og lydene er et udtryk for det. Jeg er enig med Trine (dyrenørden) i, at en tur til dyrlægen ville være en god ide, især ville jeg være opmærksom på eventuelle kræftsygdomme og gigt.