Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

slankekur

Startet af Idamusen, 2. Maj 2009, kl. 17:53

Idamusen

hmm. tillader mig lige som ny bruger at hapse en tråd her.

for ville gerne vide hvad jeg kunne gøre hvis jeg synes min fritte skal på slankekur?

har en frittedreng fra i sommers. har dog kun selv haft ham siden februar. men er ikke i tvivl om han er lidt for rund.

han vejer 2.1 kg. men han har fået slidmærker på maven fordi han hænger hen over gulvet.
når han ligger sig ned, popper benene lidt efter ud på siden af maven. han har været tyk fra vi fik ham.
men han spiser mindre nu. virkede til han var meget bange for ikke at få mad i starten.

han får ikke ret mange godbidder og er desværre ikke synderligt legesyg. men han skal vel bare top aktiveres?  ;)

tzari

delte og opdelte lige så du får din egen tråd  ;)

hvormeget er han ude per dag. Hvad laver i når han er ude? Hvad fodre du ham med pt.

Velkommen til forummet forresten  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

En ilder skal have hvad den kan spise... så du skal i hvert fald ikke skære ned på mængden af mad...
Du kan evt. finde en fodertype med mindre fedt i, eller finde en fodertype stort set uden fedt, og så bare give en masse af den, som godbidder...så han får fyldt maven (lidt) med fedtfattigt foder...
Du kan også gå lange ture med ham...
Evt. kunne en ilder mere være en rigtig god aktivering...