Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vinter kuld

Startet af Agger, 28. August 2010, kl. 20:06

Agger

Tja.. Vi må vente og se.. Ville nu helst have en helt lille hvalp direkte fra avleren netop for at vide ALT om hvad den har oplevet..
Har kun haft "voksne" ildere (omkring 1 år) indtil videre.

Så vil jeg næsten hellere vente og se, da drømmen jo er at få en hvalp på 10 uger.

Så har jeg lidt længere tid til at shoppe en masse sjove ting ind til den :P
Har jo valgt at sørge for at have ALT til den, så jeg ikke står når jeg har hvalpen, og tænker "ej, sådan en kunne jeg godt bruge" for så har jeg det allerede.

Stubba

Jeg tror .. at selvom du køber alt til den kommende ilder, så vil man altid tænke 'ej, sådan en kunne jeg også bruge' :P :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Citat fra: Stubba Dato 29. August 2010, kl. 07:09
Jeg tror .. at selvom du køber alt til den kommende ilder, så vil man altid tænke 'ej, sådan en kunne jeg også bruge' :P :)
Det oplever jeg ret tit. :lol:
Om det så bare er en flot plaid i en butik, eller en bamse til børn, så føler jeg straks, at mine dyr ville blive glade. :lol:
Ann Hillerslev.

Agger

Hehe ja sådan har jeg det også :D Har pakket hele lejligheden op med legetøj efterhånden.  :P

AnneME

hehe, køber og køber men de 3 herhjemme tryller det væk :O hehe  :fnis:

Agger

Sådan er de jo :P
Men tænkte hvis min nye ilder får så meget legetøj som overhovedet muligt, kan det være den ikke stjæler mine ting så meget :P

Min gamle ilder Elvis stjal min kærestes strømper og gemte dem i hans sko, og så gemte han mine stilletter under sengen. Lille bisse :P

AnneME

hehe :) mine 3 er ligeglad med hvor meget de har :D

Vores ting er mere inttersant :) som tamponer udover det hele  :-$ og mine fridakeller hehe :-$

Eliza

En god ide er at skrive sig på en hvalpeliste hos et par avlere. Så hvis du ikke har fået en ilder inden, ikke står til foråret og heller ikke kan få en hvalp. Det har så ikke været et problem i år, men man ved jo ikke hvordan det bliver næste år.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Agger

 Har fundet en standard ilder hvalp med stamtavle der er salgsklar om 3 uger.

AnneME

okay :D super, tillykke vi glæder os til at se billeder

Er det de der hvalpe på dba? med den pastel lille dyr? :)

Agger

Ja han er den eneste standard i kuldet, resten er pastel :D
Snakkede lige med ejeren af dem, de er alle super velopdragne og bider ikke, er næsten helt renlige osv. Så det er bare skønt at vide de kommer fra et godt sted hvor der er blevet taget sig godt af dem

AnneME

ja :) netop, Dexter napper heller ikk og er bakke trænet, men nu hvor han jo er kommet hjem og er så lille :( han napper kun vis vores finger lugter af kød eller McD heheh :)

glæder os til at se billeder ! :)

Agger

Skal nok tage en helt masse :D

Chefen troede jeg var blevet millionær :P Slæbte 3 STORE poser med legetøj hjem idag :D Var lidt tungt, men det er bare så sødt alt sammen, at jeg næsten får lyst til at lege med det selv :P Haha

AnneME

haha :) du får vel os rabat efter som du arbejder der? :)

Agger