Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kuld 2011

Startet af Amazing Ferret, 24. Oktober 2010, kl. 22:55

Amazing Ferret

Jeg ved godt det er lidt tidligt at begynde at planlægge parringer for næste år, men jeg er da lidt nysgerrig om hvem og hvor mange kuld folk laver næste år  :D

Jeg regner selv med at lave 2 kuld

FerretParadise

Jeg har planlagt 1 kuld.
Ann Hillerslev.

Bawa

Jeg har også planlagt et kuld :)

Starshineferrets

En kull blir det här... men ja... vilken kombination har jag ingen som helst aning om ännu... har en hel del saker jag behöver fundera över och illrar som behöver utvecklas färdigt innan jag kan fatta något som helst beslut. Men jag kan säga som så.... det blir en viltfärgad kull ;)

cibatuchsi


Optimus Ferrets

Jag kommer att ha en mörkt viltfärgad kull, men är inte klar med hur och när och med vilka illrar än!

mette11

Jeg har planlagt en enkelt hvalp i 2011...forventer en relativ lys hvalp, da begge forældre må betegnes som blegfiser!! Forventer hvalpen bliver født i slutningen af marts. Denne hvalp er dog ikke til salg og egner sig nok ikke til at gå sammen med ildere, da det er en menneskehvalp...men det er så den eneste form for avl jeg har nogen som helst planer om.  :P

cibatuchsi

Citat fra: mette11 Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:30
Jeg har planlagt en enkelt hvalp i 2011...forventer en relativ lys hvalp, da begge forældre må betegnes som blegfiser!! Forventer hvalpen bliver født i slutningen af marts. Denne hvalp er dog ikke til salg og egner sig nok ikke til at gå sammen med ildere, da det er en menneskehvalp...men det er så den eneste form for avl jeg har nogen som helst planer om.  :P
øv at det ikke er til salg. jeg kunne godt ha været fristet til at komme på ventelisten... hihi

mette11

Citatøv at det ikke er til salg. jeg kunne godt ha været fristet til at komme på ventelisten... hihi
Hehe  :fnis:...tak men der forventes kun en hvalp fra dette kuld...og vi havde besluttet på forhånd at beholde en til os selv! Så desværre... :P  :lol:

cibatuchsi

Citat fra: mette11 Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:38
Citatøv at det ikke er til salg. jeg kunne godt ha været fristet til at komme på ventelisten... hihi
Hehe  :fnis:...tak men der forventes kun en hvalp fra dette kuld...og vi havde besluttet på forhånd at beholde en til os selv! Så desværre... :P  :lol:
ved i om det er en dreng eller pige?
og mangler i ting så skriv. vi har jo selv daniel fra marts 2009 så har en masse fra ham af ;)

Amazing Ferret

Citat fra: mette11 Dato 25. Oktober 2010, kl. 09:30
Jeg har planlagt en enkelt hvalp i 2011...forventer en relativ lys hvalp, da begge forældre må betegnes som blegfiser!! Forventer hvalpen bliver født i slutningen af marts. Denne hvalp er dog ikke til salg og egner sig nok ikke til at gå sammen med ildere, da det er en menneskehvalp...men det er så den eneste form for avl jeg har nogen som helst planer om.  :P

Jamen et på forhånd tillykke med hvalpen  :fnis: Glæder mig til at se billeder af blegfisen  :D

mette11

Tak tak...vi ved ikke endnu hvad det bliver...jeg tror det er en pige, men vi ved det formentligt i næste uge... :) Der går lige et godt stykke tid før der kommer billeder af den jo...

lille_jill

Jeg har planlagt 1 kuld

Soelberg`s SUN ferret


jeg overvejer at springe over til næste år, men hvis jeg beslutter mig for kuld bliver det nok kun 1

Lena og Peter

Vi vil forsøge igen i år... Hvordan det så går må vi jo vente og se... Men vi krydser fingre..  ;)