Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 dejlig vegetar hanildere tilsalg.

Startet af pernille, 30. Juli 2009, kl. 20:42

pernille

hej vi hedder Rumle og Baloo og er 1½ år gamle.
vi leder efter et nyt sted og bo da vores nuværende ejer desværre ikke har tid til at passe os mere.

vi bidder ikke!!!

vi er : renlige, tamme, kastreret, vaccineret, chippet og registreret. vi er meget venlige tillidsfulde og nysgerrige. vi har før boet sammen med andre dyr. vi får alle vores ting med når vi flytter. altså et stort bur, mad, legetøj, transportkasse, seler, bog fra dyrelægen osv.
pris 4000kr hvis i er intresseret så ring på :22262433
<3

RockaHulla


lille_jill

Fodre du med ami cat eller hvordan? Det er lige den eneste mulighed jeg ser for vegetariske ildere..

Peewit

Måske der menes at de udover tørfoder ikke vil spise kød?!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Pipvig


pernille

de får kun tørfoder. æggeblomme og lidt frugt. de vil simpelhænd ikke have kød. jeg har ellers prøvet... og dog, baloo kan godt lide lidt tun. ;)

pernille

jeg ønsker bare at mine to dejlige babyer får et nyt og godt hjem.. eftersom at jeg ved at jeg ikke har tid til at være en god mor for dem. det tror jeg alle dyre elskere forstår <3 <3 <3 så hvis der er nogle som er intreserede så kan jeg godt gå ned i pris. jeg ønsker bare ikke at der er nogle som (der ikke har råd til at få dem til dyrelægen, hvis altså det skulle blive nødvendigt) skal købe dem.  :) for jeg elsker dem. det var virkeligt hårdt at tage den beslutning, om at sælge dem. :(

Oy

Hvad farve er de og hvilket tørfoder får de, siden det er vegetarisk?

Pipvig

Måske nogle billeder ville være gode?
Af bur, ildere og tingene der følger med? Bare et godt forslag.  :)

pernille

de får poppi´s eget killingefodder. :dans:
jeg har prøvet at sætte billeder ind. men jeg kan ik finde ud af det. men rumle er magen til den ilder der er på hjemme sidens startside. og baloo er helt almindelig, dvs. sort og hvid. :ja:

Bawa

jeg vil gerne sætte billederne ind for dig?
du kan sende dem til min mail - minonkelersej@msn.com

pernille

problemet er at jeg ikke kan få billederne over på min pc. jeg tror måske at jeg skal have insterleret et program for at det kan lykkes. :nej:

Bawa

ja okay, det kan jeg godt se er et problem så :P


nok

er der evt. nogle billeder af dem :)?

-og er de solgt