Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 evt. 4 drægtige tæver sælges

Startet af Katrine, 26. Marts 2010, kl. 00:47

Amazing Ferret

Jeg ville ellers gerne med derned - så jeg får den tæve jeg vil have  :fnis:
Jeg kan prøve at ringe igen og se om vi kan hente den i dag

Shamua


Vh. Marianne

Shamua

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 26. Marts 2010, kl. 10:44

hold da helt op hvor noget rod  :o

ja jeg kunne også godt tage imod en tæve, men har heller ikke mulighed for at hente lige pt.

amazing og jeg kører derned søndag.. hvis du også var interesseret i en af dem kan du tage med?

Vh. Marianne

Sølvsten

Hvor er du fantastisk Shamua at tilbyde at køre og Erika jeg kan ikke finde ord for hvor glad jeg er for at der findes mennesker som dig der gør sådan noget for dyr.

Amazing Ferret

Citat fra: Sølvsten Dato 26. Marts 2010, kl. 13:21
Hvor er du fantastisk Shamua at tilbyde at køre og Erika jeg kan ikke finde ord for hvor glad jeg er for at der findes mennesker som dig der gør sådan noget for dyr.

Tak for de søde ord  :-$

Starshineferrets

#20
fy vad illamåend ejag blir utav sådan här :( Stackars illrar! Eloge till er som hjälper till! Önskar att jag själv bodde lite närmare :s

Det jag tänkte på, eftersom honorna precis har blivit parade, borde inte det bästa egentligen vara att få dem neutraliserade direkt istället för att tvinga dem igenom en födsel? dessutom vet man ju ingenting om föräldrarna, vilket ökar risken för eventuella defekter hos valparna markant, och genom det även ökad risk för framtida sjukdom och lidande. jag skulle gärna kunna tänka mig att skänka en slant, och samla ihop för kastrering för de honor som tas om hand!

Amazing Ferret

Sarae - hun har været avler og det derfor de er parret op. Nu står hun bare til at skulle flytte og kan ikke rigtig gøre noget. Det er selvfølgelig ikke smart det hun har gjort, men nu må vi jo bare håbe på der er andre der vil tage drægtig tæve til sig

Starshineferrets

Att hon är uppfödare, utesluter ju inte att man kan kastrera honorna ändå eller hur? Jag skulle själv tycka att det var betydligt bättre, både för honorna, och för eventuella valpar, oavsett. dessutom, att få hem en dräktig hona, som man inte känner gör att man ökar risken för att något går fel eftersom man faktiskt inte har lärt känna honorna, och då är det svårare att se tecken på när något går fel, än vad det kan vara på sina egna honor man känner väl.

Barky

Jeg er enig med Sara her.. Det ser ud til at de 2 vi er sikre på er parrede op er parret op 13-14 marts.. Det er jo ikke så længe siden. Det ville være 100 gange nemmere at snippe dem med det samme.
Især også som Sara skriver. Vi ved faktisk ikke noget om dem? Eller måske?
Har de tavle? Hvordan ser sundhedsstatestikken ud?
Lige nu risikerer vi som "ildermiljø i DK" at få omkring 40 uønskede hvalpe inde for relativt kort tid, sansdynligvis uden tavle osv..

Jeg ville sagtens kunne tage en tæve og opfostre hvalpene, no worries. Men når de ikke er længere inde i drægtigheden, så ser jeg bare ikke behovet for at lade dem fuldføre graviditeten. Når man alligevel risikerer at afkommet er "svagt" genetisk matriale.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg er fuldstændig enig med Sara og Julia.
Og den såkaldte opdrætter kan umuligt være speciel seriøs, hun ved ikke engang hvilke farver dyrene har.
Mon hun så har styr på helbredet i linjerne?

Nej jeg synes det bedste ville være at steriliserer dem med det samme. Hun skriver jo at de alle er søde, så de kan helt sikkert blive gode kæledyr.
Ann Hillerslev.

Danja

Hvis der er andre der har brug for hjælp med kørsel så skal i bare sige til jeg hjælper gerne mod at der bliver betalt benzinpenge (havde jeg ikke været fattigere end en kirkerotte lige nu havde jeg selvfølgelig gerne gjort det gratis)
Hvis jeg ikke lige svarer herinde kan jeg kontaktes på 22 29 21 84

Shamua

Citat fra: Sølvsten Dato 26. Marts 2010, kl. 13:21
Hvor er du fantastisk Shamua at tilbyde at køre og Erika jeg kan ikke finde ord for hvor glad jeg er for at der findes mennesker som dig der gør sådan noget for dyr.

Tak, jeg gør det for dyrene :) de skal have et hjem hvor der vides noget om drægtige ildere. Er bare glad for at kunne hjælpe!  :-$

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Jeg har valgt at hoppe fra da jeg skal til dyrlæge med Izzy og Mathilde på tirsdag...så pengene skal bruges på mine egne tæver

Cumulus-ilderavl

Amazing, det var da ærgeligt, Aabenraa er kun få km herfra os a

Amazing Ferret

Ja det ved jeg  :fnis: Men sådan kan det jo gå