Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

1 årig standart pige søger nyt hjem

Startet af HB-Ferrets, 24. Juni 2010, kl. 13:19

HB-Ferrets

En af mine hvalpe købere fra sidste år, kan ikke have hendes tøs mere. Så jeg hjælper hende med at sætte hende til salg. Hun er en pige der har brug for at vide hvem der bestemmer, og jeg tror hun skal have lidt bide træning, men er ellers en sød pige med masser af krudt i. Hun har gået sammen med sin bror, så tror ikke det er noget problem at sætte hende sammen med en drenge flok. Hun er slet ikke blevet behandlet optimalt hos den køber jeg sætter til salg for, så jeg håber virkelig der er nogen der har mulighed for at give hende et super godt hjem, snart.

Hun er IKKE steriliseret, hvilket hun egentlig skulle have været nu, og har heller ikke fået sin 1-års vaccine. Hun har været i løb, men har fået en p-sprøjte.
Med hende følger selvfølgelig alle de papire hun havde med fra mig, som stamtavle, baby billeder, papire på hendes første vaccine (hun blev vaccineret som 11 uger) og papir på sundhedstjek, derudover får hun et tæppe og nogle bolde med. Hun er også chippet.

Pga alle de ting der skal gøres for tøssen, sælges hun kun for 1000 kr, prisen kan selvfølgelig forhandles til den rigtige køber. Når hun forhåbentlig snart bliver solgt, kan hun hentes her hos os, da der skal skrives kontrakt på hende.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Når ja, jeg har forresten begge hendes forældre. De er begge 4 år gamle og har ikke haft en eneste sygdag i deres liv.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

cibatuchsi

håber i hurtigt finder et nyt hjem til hende.

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Bree bliver steriliseret og vaccineret af os, da vi skal hente hende hos tidligere ejer imorgen. Prisen er stadg 1000 kr, men kan selvfølgelig forhandles, det vigtigste er at hun får et godt hjem.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

AnneME

håber virkelig du finder en plads til, hvor hun får det godt.  :love: