Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

(solgt) Anton trænger nyt hjem ASAP!

Startet af Moi, 11. Januar 2011, kl. 11:53

Moi

Hej. Vi har 2 ildere Anton og Amanda. Anton er fra en dyrebutik og har derfor ingen stamtavle osv. Han har alltid været en dejlig fritte men her efter jeg fødte min datter i oktober har han reageret med at bide mig og sultestreike (det vil sige han spiser men ikke nok). Amanda har det godt.

Jeg har længe vurderet at få han aflivet, men vil høre her om der er nogen der mener de kan give ham et godt hjem? Bur osv følger med.

Vi vil ikke sælge ham, vi vil gerne give han væk da vi håber han kan få det bedre et andet sted.

Han er lys i farvene
ca 2 år gammel
Bider desværre (men det kan afvendes da han ellers ikke plejer at bide mig)

Ring eller skriv til mig ASAP da jeg ellers ser mig nødt til at aflive ham  :'(

tlf 60 64 82 82

Mvh Maria Kärenaho

Stubba

Ej, du skal i hvert fald ikke aflive ham :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Moi

Det vil jeg helst ikke, men han har det ikke godt hos os :( Så håber inderligt nogen vil have ham!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Moi Dato 11. Januar 2011, kl. 12:00
Det vil jeg helst ikke, men han har det ikke godt hos os :( Så håber inderligt nogen vil have ham!
Ellers er der nogle af avlerne der tager formidlingildere ind! ALtså tager dem ind indtil den helt rigtige person dukkr op til netop din ilder... Du kan prøve og kigge under avler kataloget og så kigge lidt på de forskelliges hjemmesider og se om der måske er nogle af dem der kan tage ham ind.. for aflives det vilel være synd...

Moi

oki, det vil jeg lige kigge på så :) tak

Minority ferrets

Hvis du er fra Horsens er jeg ret sikker på at Randi - Soelberg's Sun tager formidlingsildere ind, men det skader jo ikke at høre hende ad :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Moi

det er jeg, tak. Hvordan kommer jeg i kontakt med Randi?

Anne

Jeg vil så sige at han KAN jo være syg.

Randi hedder noget i stil med soelbergs sun herinde

Moi

Har prøvet at ringe til Randi men kommer ikke gennem på hennes tlf. Vil prøve henne lidt senere idag. Hvis det er andre må I gerne skrive eller ringe til mig :D

Stephanie

Har du været til dyrlægen med ham og få tjekket at det ikke er fordi han evt kunne være syg? Hvilket jeg selvfølgelig håber at han ikke er.

Har han fået mindre udetid efter du fik barn? For kan jo selvfølgelig også være fordi han ikke har nok kontakt med jer nu at han reagerer som han gør.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Moi

Så tror jeg vi har fundet et hjem til ham  :ja:

Stubba

Citat fra: Moi Dato 11. Januar 2011, kl. 13:14
Så tror jeg vi har fundet et hjem til ham  :ja:

hvor er det dejligt at høre! :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

katja74

Citat fra: Moi Dato 11. Januar 2011, kl. 13:14
Så tror jeg vi har fundet et hjem til ham  :ja:

Nemli... han skal hjem til os os bo, og vi GLÆDER os til vi kan hente ham  <3
Skal bare li ha fundet ud af hvornår og hvordan vi kommer over!

Da vi har en Anton i forvejen her hjemme, har mine drenge omdøbt ham til Carlos.. det er også godkendt af Moi  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Soelberg`s SUN ferret


hvis det går i vasken med at få ham hentet, kan han sagtens være her <3