Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

(solgt) 3 smukke dejlige pelstotter

Startet af Casper_W, 31. Januar 2011, kl. 23:18

Casper_W

Hej!

Jeg står i den ulykkelige situation og skal af med mine 3 elskede pelstotter pga. nye boligforhold som ikke muliggør at jeg kan medbringe dem :(

Det er 3 fantastisk dejlige ildere med hvert deres sind og særpræg.
De 2 er med stamtavle fra Faurholt og er mørke vildtfarvede. De er knapt 3 år. Den sidste er standard uden stamtavle og med ukendt alder.

Fælles for dem alle 3 er at de er utroligt smukke og "sig selv" Jeg plejer at sige jeg har charmetrolden, den sky og dumpe :)

Zippo (charmetrolden) er en fantastisk sød og ret kælenilder med et super dejligt temprement- meget rolig! Den sky (Zita) er helt sin egen. Hun kan have et stort temprement og kan godt li at sætte hænderne i et behåret ben hvis muligheden byder sig. Hun har altid været sådan, det skyldes hendes vejtil verdensom var lidt af en kamp. Men hun er utrolig charmerende og en lille hårbold. Til sidst er der "dumpe". Han er en lidt stor og til tider lettere klodset men smuk og dejlig ilder. Jegtog ham til mig da tidligere ejer ikke kunne styre ham. Hvorfor har jegaldrig fundet ud af, da han bare er super dejlig!

Det er en hastesag og jeger nødt til at afskaffe mig deminden 14 dage :(

Der kan medfølge et bur som dog KUN er beregnet til natbrug grundet størrelsen. Jeg har dem altid lukket ude i et værelse resten af tiden. Omkring 3 kilo mad medfølger (Acana).

Jeg har ingen pris, jeg synes ikke det er værdigt sådan at sætte pris på 3 liv, men giv et kald på 21 86 70 50 så aftaler vi pris, tid og sted. Jeg forbeholder mig dog retten til at afvise køber, hvis jegikke føler at vedkommende kangive mine basser et godt liv.

Svarer jeg ikke i første omgang, så læg en besked på telefonsvaren, så lover jeg at give et kald tilbage.

Jeg er ikke herinde så tit, så ring helst - og kun hvis det er seriøst - OG de kommer KUN afsted samlet!

Casper_W

Forresten er de to hanner kastreret og hunnen steriliseret + de er naturligvis vaccineret og i godt helbred!

KittAnderson

hvor befinder de sig. kan ikke finde brabrand på krak.
Hvis det haster så meget kan jeg godt tage dem og vidre formidle dem. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Amazing Ferret

Brabrand er her i Århus området

Casper_W

Ja det er i det vestlige århus.
Ring eller skriv en sms Kitt.
Det er først til mølle - dog KUN til en "værdig" familie!

Casper_W

Nu er der ikke længe til jeg flytter og ingen har fortsat meldt sig :(

Der må da være nogen der vilta 3 dejlige ildere til sig? Om ikke andet i formidling indtil en god familie findes :)

lille_thor

Citat fra: Casper_W Dato  7. Februar 2011, kl. 11:59
Nu er der ikke længe til jeg flytter og ingen har fortsat meldt sig :(

Der må da være nogen der vilta 3 dejlige ildere til sig? Om ikke andet i formidling indtil en god familie findes :)
Jamen kitt har da skrevet hun gerne ville formidle dem :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KittAnderson

Jep jeg vil gerne vidreformidle dem, men jeg kan/vil ikke give noget for dem :)
Du kan kontakte mig på Facebook (Kitt Anderson) eller SMS eller opkald på 26 80 18 83
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

dejligste

Citat fra: Casper_W Dato  7. Februar 2011, kl. 11:59
Nu er der ikke længe til jeg flytter og ingen har fortsat meldt sig :(

Der må da være nogen der vilta 3 dejlige ildere til sig? Om ikke andet i formidling indtil en god familie findes :)

Jeg synes det ville være rart med nogle billeder..


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

KittAnderson

Vil lige fortælle folk at jeg henter totterne imorgen og vidreformidler dem, hvis de rigtige ejere dukker op :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.