Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Udendørs løbegård?

Startet af Tanja11, 21. April 2012, kl. 14:58

Tanja11

Jeg tænkte på om der var nogen som vidste hvor man kan købe en forholdsvis billig udendørs løbegård, i stil med dem man har med til udstillinger.
har kigget i maxi zoo men der var ikke noget ordentligt :S
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

mette11

Jeg kender ikke til nogen ordentlige af dem man bruger til udstillinger - ud over dem! Altså Marshalls. Jeg ville dog være ret bekymret ved at bruge sådan en udenfor på græsset, da græs jo sjældent er helt jævnt og jeg ville blive bange for at de kunne komme under dem og ud. Man kan godt gøre det, hvis man er der konstant og ikke kigger væk et eneste øjeblik. Jeg ville tro at en med fast bund ville være bedre til udendørs brug, da man så ikke hele tiden skal bekymre sig for om de kan komme under, men jeg kender ikke lige nogen med fast bund under. Faktisk kender jeg ikke til nogen som helst billige  :(

Hvad skal den bruges til??

Tanja11

har tænkt mig at bruge den til nogle forskellige ting.
på et eller andet tidspunkt køber jeg en hvalp og havde så tænkt mig at bruge den til første stadie af sammenføringen med min anden ilder.
og så havde jeg tænkt mig at bruge den til at stille ud i haven(Med opsyn) og mulige udstillinger.
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Minority ferrets

Jeg har selv en 8-panels løbegård. Den er præcis som marshalls men mindre. Den kan du købe på frettchenladen.de

Dog har jeg set af Lux-shoppen har 11 panels løbegården på udsalg til 600 og den ville jeg selv købe hvis jeg stod og manglede en.

Men husk at selvom den er beregnet til ildere kan den altså ikke holde på alle ;) sheldon har i hvert fald ikke fattet det herhjemme >.<
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Tanja11

vil da lige tage et kig så ;) men har også kun tænkt mig at bruge den under opsyn :)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke