Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Udstilling i Hammershøj

Startet af Shamua, 22. Juni 2014, kl. 03:52

Shamua

Vi afholder en lille udstilling i Hammershøj d. 30 august.

Læs mere på hjemmesiden:

http://hammersfrit.jimdo.com/

Vh. Marianne

Anne


CMS

Jeg kommer også med en lille portion :P
Mange hilsner Christina

Klemoc

der står ikke noget om det. men tilskuere kan vel bare møde op? :)
Går også under navnet Steffen :)

Malene

Jeg kommer også med mine to drenge :D

Citat fra: Klemoc Dato 24. Juni 2014, kl. 15:14
der står ikke noget om det. men tilskuere kan vel bare møde op? :)
Ja, tilskuere (uden dyr selvfølgelig) kan bare komme når de har lyst, efter udstillingen går i gang. Sådan plejer det i hvert fald at være. Nu ved jeg ikke om du har været på en udstilling før, men hvis man ikke gider være der hele dagen, så er det nok sjovest at komme hen på eftermiddagen, som tilskuer :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Burde faktisk skrive noget om det ja, men ja ..

Tilskuer kommer bare og hilser på. Så kommer der nok lidt regler om .. ikke tage dyr op uden tilladelse. Afsprit hænder før og efter man hilser på dyr osv. :P

Men ja, du er velkommen :D

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Jeg kommer sørme også  :P med 7 stk

Klemoc

Citat fra: Malene Dato 24. Juni 2014, kl. 16:59Ja, tilskuere (uden dyr selvfølgelig) kan bare komme når de har lyst, efter udstillingen går i gang. Sådan plejer det i hvert fald at være.
Citat fra: Shamua Dato 24. Juni 2014, kl. 17:10
Tilskuer kommer bare og hilser på. Så kommer der nok lidt regler om .. ikke tage dyr op uden tilladelse. Afsprit hænder før og efter man hilser på dyr osv. :P

Det regnede jeg også med :) men nu skrev du jo som sagt ikke noget om det. og jeg har aldrig været en del af alle de her dyreudstillinger der nu ellers er rundt omkring i landet, så vidste ikke om der måske var en uskreven regel som jeg ikke lige kendte til :P
men når der er fri adgang for tilskuere, så regner jeg nok med at møde op. det er jo dejlig tæt på :D


Citat fra: Malene Dato 24. Juni 2014, kl. 16:59Nu ved jeg ikke om du har været på en udstilling før, men hvis man ikke gider være der hele dagen, så er det nok sjovest at komme hen på eftermiddagen, som tilskuer :)
skal se om jeg kan holde mig væk i så lang tid ;)
Går også under navnet Steffen :)