Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

Anne

Citat fra: KariN Dato  4. September 2011, kl. 15:26
Rema1000 har i denne uge tilbud på Suppehøne 1 stk. koster 20 kr.

De kan bruges til at lave ducksoup :)

Som i ugen der er gået eller den der kommer??

KariN

Den der kommer :) Tilbuddet gælder fra i dag af,

Jeg sendte Jack ned efter en, for vi har ikke så meget Ducksoup tilbage i fryseren nemlig, så kan jeg bruge mine sygedage på at lave en god omgang :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

cool, må lige få købt en også! Er også snart tør for ducksoup

Beate

#108
Malawi-Amager har nu tilbud på kattegrus. Jeg fik i dag købt 10 kg + 6 kg gratis til 129 kr! Typen Ever-Clean (den super gode!).

Ellers får man altids den 7ende gratis  ;)

http://www.malawi-amager.dk/
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Dyrenørden

20 % rabat på alle kradsetræer på zooplus.co.uk også dem der i forvejen er nedsat :)

lille_thor

Vidste ikke lige hvor jeg sku placere den. Men vil bare lige informere den der ikke ved det, at TIGER butikken har S-kroge i lyseblå og lyserøde 4 stk 10 kr.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2011, kl. 13:34
Vidste ikke lige hvor jeg sku placere den. Men vil bare lige informere den der ikke ved det, at TIGER butikken har S-kroge i lyseblå og lyserøde 4 stk 10 kr.

Det er ikke ret billigt!
Man kan få 10 stks. i IKEA for 7 kr.

Men selvf. hvis man gerne vil ha dem i farvet! Sys bare stadig det er lidt dyrt!

Shamua

Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2011, kl. 13:34
Vidste ikke lige hvor jeg sku placere den. Men vil bare lige informere den der ikke ved det, at TIGER butikken har S-kroge i lyseblå og lyserøde 4 stk 10 kr.
Eiii, sådan nogen må jeg ha! .. altså i lyserød! :D

Vh. Marianne

lille_thor

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 10. December 2011, kl. 14:14
Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2011, kl. 13:34
Vidste ikke lige hvor jeg sku placere den. Men vil bare lige informere den der ikke ved det, at TIGER butikken har S-kroge i lyseblå og lyserøde 4 stk 10 kr.

Det er ikke ret billigt!
Man kan få 10 stks. i IKEA for 7 kr.

Men selvf. hvis man gerne vil ha dem i farvet! Sys bare stadig det er lidt dyrt!
Men det er jo så ikke i farver nej og det er de i tiger. Har også ønsket mig nogen i fødselsdagsgave :)
Ku man ikke også ha sådan nogen med i præmierne på udstilling ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2011, kl. 19:02
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 10. December 2011, kl. 14:14
Citat fra: lille_thor Dato 10. December 2011, kl. 13:34
Vidste ikke lige hvor jeg sku placere den. Men vil bare lige informere den der ikke ved det, at TIGER butikken har S-kroge i lyseblå og lyserøde 4 stk 10 kr.

Det er ikke ret billigt!
Man kan få 10 stks. i IKEA for 7 kr.

Men selvf. hvis man gerne vil ha dem i farvet! Sys bare stadig det er lidt dyrt!
Men det er jo så ikke i farver nej og det er de i tiger. Har også ønsket mig nogen i fødselsdagsgave :)
Ku man ikke også ha sådan nogen med i præmierne på udstilling ?

Jeg er ret sikker på at udstillingerne ville påskønne hvis du donerede kroge! Et hvert ildermenneske kan bruge s-kroge ;O)

Anne

hvis man har bur, jeg har ikke så meget at bruge dem til, men jeg synes da helt sikkert det er en super idé at donere nogle, generelt er alle udstillinger jo rigtigt glade for enhver donation :)

mette11

Hvad bruger man s-kroge til?? Jeg aner det altså ikke  :-$

AlisVolatPropiis

jeg har bur...og jeg bruger dem ikke...jeg forestiller mig at man hænger hængekøjer op med dem, men jeg ville personligt ikke bryde mig om det :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jep hænge køjer op med! Og her virker det glimrende!

Dark Crystal Ferret

#119
Så lige der er tilbud på det her bur på Zooplus.dk - (det er nr. 2 af de øverste)   http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/ilderbur
Kan ikke lige sige om det er billigere end at købe buret i tyskland (eller med ander ord, jeg gad ikke regne efter :lol: :-$ ) Men umiddelbart syndes jeg det så ret billigt ud :P

Jeg ved rigtig mange har været rigtig glade for netop dette her bur, og herhjemme bruger vi da også kun det, så ville lige give den videre nu det var på tilbud :)