Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ZzZZzzZZzzzzZ

Startet af Bawa, 4. Oktober 2009, kl. 21:57

Bawa


Bliver nødt til at dele de her billeder af Inu med jer andre  :lol: :lol:
Det kan da umuligt være RART at sove sådan der? Han er jo idiot  :lol:





Køn er han ikke, men damn han er dejlig  :dans: <3

Amazing Ferret

Haha kan være han vil have en opstoppertud  :fnis:

tzari

1,2,3,4,5,6 Jo antallet af små tænder i overmund ser da meget rigtigt ud. 1,2,3,4 hugtænder jowjow fine tænder
:fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. Oktober 2009, kl. 21:59
Haha kan være han vil have en opstoppertud  :fnis:
hahahaha, ja det kan godt være, for han sover tit sådan :fnis: han har de sjooooveste vaner!

Bawa

Citat fra: tzari Dato  4. Oktober 2009, kl. 22:01
1,2,3,4,5,6 Jo antallet af små tænder i overmund ser da meget rigtigt ud. 1,2,3,4 hugtænder jowjow fine tænder :fnis:
ja de er flotte ikke? :D haha.

Black Diamond

Ligner en ilder med hundegalskab GG.. Men de er altså dejlige de små, som de kan få os til at grine. Kan man andet end at elske dem  :lol:

Lea

Hvor ser det hyggeligt ud ? :D hehe har jeg også oplevet med min . :D bare i en transportskasse :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

Citat fra: Lea Dato  5. Oktober 2009, kl. 09:24
Hvor ser det hyggeligt ud ? :D hehe har jeg også oplevet med min . :D bare i en transportskasse :D
de her billeder ér også fra en transportkasse :P

PiaLyng

hvor ser det hyggeligt og super behagligt ud :D!

muligvisengnu


Jon-SBB