Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Zamira (billeder af syg ilder)

Startet af Line, 12. April 2010, kl. 01:04

Line

Jeg kom til at tænke på at det måske ville være smart at vise folk hvad der egentlig skete med Zamira i billeder.
Som jeg skrev i den anden tråd, så var hun med på udstilling i januar, og der var intet at se. På små 14 dage var hun ved at dø fra mig, men nu er hun vendt tilbage. Hun virker efterhånden mere og mere som sig selv, og hun er begyndt at tage på. Jeg håber det fortsætter i den retning  <3
Men ja, jeg ville lige dele nogle af de billeder, jeg tog af hende i dagene omkring den værste weekend i mit liv indtil videre, og så nogle billeder jeg har taget af hende i dag.

Jeg har desværre ikke nogle billeder af hende lige efter jeg kom hjem fra udstillingen med hende.
I slutningen af december blev Zamira vejet til ca 762g

25/1 - Billede taget 2 gang jeg er til dyrlæge.


25/1 - Hun vejer på det her tidspunkt ca. 600g, og tabte sig efterfølgende


30/ 1 - Dagen efter jeg er til dyrlæge 4. gang


31/1 - Dagen inden jeg skal til dyrlæge 5. gang, for at finde ud af om Zamira skal aflives
Man kan specielt se vægttabet i hendes ansigt, der ikke længere ligner sig selv.



I hele februar måned ligger Zamira stabilt på 565-585g

1/3 - Zamira har stadig ikke taget på, men hun begynder at virke lidt mere frisk


1/3 - Selvom billedet er dårligt, illustrerer det meget godt hvor tynd Zamira var. (Se på halsen)



d. 10/3 har Zamira tabt sig til 540g - Det er det mindste hun er blevet vejet til.