Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Zefyr efter operationen

Startet af FerretParadise, 3. Juli 2010, kl. 20:35

FerretParadise

Jeg vil her vise jer lidt billeder af Zefyr efter operationen hvor han fik fjernet sin ene nyre.


Her er han lige efter operationen, han er endnu ikke rigtig vågnet af narkosen.




Her er jeg med Zefyr 4 dage efter operationen, jeg var bare sååå smadret psykisk. Lettet ja, over at det var gået godt, men fuldstændig drænet for al energi.



Min elskede skat.

To dage efter disse billeder er taget, måtte han jo desværre åbnes igen, pga. den indvendige sutur var gået op. Stakkels dreng, så skulle han ligesom starte forfra.

Disse billeder har jeg så lige taget i dag, altså tre dage efter han blev syet sammen igen.










Jeg elsker også dig lille skat.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

hvor er de sidste billeder bare gode. han udstråler en masse ballade og kærlighed.

FerretParadise

Ja jeg tror på, at han elsker mig lige så højt, som jeg elsker ham. <3
Han kan godt lege lidt, i langsom tempo, hvilket der passer mig fint, for han skal jo passe lidt på sig selv.
Det vigtigste er jo, at han er glad, så pyt med, at det ikke foregår så hurtigt for tiden.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

ja man kan jo heller ikk forvente han er 100 % sig selv efter få dage med alt det han har været igennem. men fandme godt det går fremaf i hans eget tempo:)

PiaLyng

Han er en super smuk dreng !
og godt det gik godt !

lussingen

Hvor er det dejligt at se, at han efter omstændighederne har det godt. Man er ikke i tvivl om, hvor højt han elsker sin madmor og hvad hun betyder for ham, billederne siger alt.
Vi ønsker fortsat Zefyr god bedring :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at høre at det går fremad... Han er altså en rigtig flot og god dreng, og vi glæder os til at være sammen med Jer i september.
Det er nogle rigtige dejlige billeder... <3

AlisVolatPropiis

Gud hvor er det bare skønt at se at han selv efter de to hårde turde han har måttet igennem stadig har sit frække glimt og sit kærlige tillidsfulde blik i øjnene :D -jeg ville sgu selv være noget mat i betrækket....:lol:

Smukke dejlige Zefyren...god bedring, i selskab med din elskede madmor :)

KariN

Man må sige at han ser godt ud selv efter alt det han lige har været igennem :D og nej der er slet ingen tvil om hvem Zefyr syns er den bedste i verden :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Tusind tak for alle jeres søde ord og tanker, de betyder virkelig meget for mig. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Til trods for at det han har været igennem, ser de tud til a than stor trives. Meget dejlige billeder!

HannaM


FerretParadise

Tusind tak.
Her til morgen er Zefyr helt i hopla, han hopper, spriger, leger vildt og båtter højlydt.
Det er sidste dag på penicillin og jeg tror også jeg stopper med hans smertestillende idag.
Det er bare så dejligt at se ham så glad. <3
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

hvor er det bare fedt at læse Ann.
giv ham en ordenlig mavetrutter fra mig af

FerretParadise

Citat fra: cibatuchsi Dato  6. Juli 2010, kl. 07:58
hvor er det bare fedt at læse Ann.
giv ham en ordenlig mavetrutter fra mig af
Det skal jeg gøre, når jeg engang fanger ham. :lol:
Ann Hillerslev.