Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Zefyr på sommerferie

Startet af FerretParadise, 18. Juli 2010, kl. 22:39

FerretParadise

Her er et par billeder af Zefyr på Landet.







Ann Hillerslev.

PiaLyng


cibatuchsi


holmer

Jeg kan ikke sige andet end han er gude smuk den dreng :-)

KariN

Ihh puttefyren <3 ja han er smuk som altid :D

Har han ikke sele på?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Mange tak alle sammen, ja jeg synes jo selv, at Zefyren er verdens smukkeste dreng.
Men sådan føler vi jo alle sammen om vores elskede dyr.

Karina: Jo han har sele på, man kan bare ikke se den. Lige bagved ham er søen, han havde været nede og snuse til vandet, og så fangede jeg ham lige i det han gik igennem det høje ukrudt.
Ann Hillerslev.

HannaM


AlisVolatPropiis

Fuuuuuuuuuuuck hvor er det bare gode billeder og rart at se hvor afsindigt godt han ser ud :D

Lena og Peter

Nej hvor er han bare dejlig... Jeg håber at vi kan komme op til dig i morgen.. Det kunne være så hyggeligt... 

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato 18. Juli 2010, kl. 22:51
Nej hvor er han bare dejlig... Jeg håber at vi kan komme op til dig i morgen.. Det kunne være så hyggeligt... 
Ja det ville være super hyggeligt. Men se nu først om I kan få en tid til dyrlægen, det er vigtigere, I kan altid komme og besøge mig her.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Kan godt lide Zefyr på landet. De klæder hinanden.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 18. Juli 2010, kl. 22:55
Citat fra: ilderbanden Dato 18. Juli 2010, kl. 22:51
Nej hvor er han bare dejlig... Jeg håber at vi kan komme op til dig i morgen.. Det kunne være så hyggeligt... 
Ja det ville være super hyggeligt. Men se nu først om I kan få en tid til dyrlægen, det er vigtigere, I kan altid komme og besøge mig her.

Det er helt sikkert... Vi skal finde ud af hvad der er galt med den lille fyr.

Julie

Wauw nogle flotte billeder. Han er fandme en flot dreng!

KariN

Ann: Nårh :D Det tænkte jeg nok, men syns bare slet ikke man kan se selen det var mere derfor ;)

Men ja skønne skønne billeder af ham :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Smukke smukke smukke Zefyr! Han ser da virkelig ud til at være kommet sig rigtig godt ovenpå sin operation, hvor er det altså dejligt at se :)
Jeg glæder mig sådan til at skulle hilse på ham og de andre i morgen :dans: Og selvfølgelig også deres søde madmor :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.