Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Øjen farver

Startet af LordDoom, 25. November 2010, kl. 14:02

LordDoom

sad lige og læste tråden som lå her med øjenfarver
Så tænkte jeg om ikke der var nogle der kunne ligge nogle billeder af deres dyr og deres øjenfarver.
Kunne godt tænke mig at se det, da jeg stadig gerne vil vide mere om farver og sådan.. Måske kunne lære mere om det.


Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Rigtig god ide.. sys bare det er svært at tage billeder af nogen af dem da farven som regels skal ses i det helt rigtige lys...

Men det kan være der er andre der har bedre kameraer end mig som kan fange det lidt bedre, rigtig godt emne..

Marianne

Jeg har noen gamle bilder liggende som viser grønne øyne. Det er ikke mine ildere, og jeg husker ikke lenger hvor jeg har bildene i fra. Den helt hvite ilderen tror jeg er fra USA, mens den andre er fra Tyskland.





A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Marianne Dato 25. November 2010, kl. 14:28
Jeg har noen gamle bilder liggende som viser grønne øyne. Det er ikke mine ildere, og jeg husker ikke lenger hvor jeg har bildene i fra. Den helt hvite ilderen tror jeg er fra USA, mens den andre er fra Tyskland.






Ej hvor ser det vildt ud...

Shamua


Vh. Marianne

Shamua

Rubin øjne:
Blå kant og rød inden i  :)

Venus

Vh. Marianne

Shamua

#6
Mørk vildtfarvet med "blå" øjne.. Sort kant og blå inden i. Ved ikke hvad man kalder det, men det er vel en form for rubin øjne?

Pepsi

Vh. Marianne

FerretParadise

Her er Jezebel's øjne:


Billedet er taget af Julia Beck.

Her er så Zemma, hun havde to forskellige øjne:





Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Og jezebels øjne grønne?
Hvor er hun dog sød Zemma og hvor specielt med to forskellige øjne..

FerretParadise

Jeg ved ikke om jeg vil betegne Jez's øjne som grønne, men de er fuld af små "sjerner".
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato 25. November 2010, kl. 15:30
Jeg ved ikke om jeg vil betegne Jez's øjne som grønne, men de er fuld af små "sjerner".

Ja også derfor jeg spurgte, Belv lidt i tvivl om de var grønne eller.. Mne flotte og meget specielle er de i  hvert fald...

Lena og Peter

Her er lige et billede af Ramses og han dejlige blå øjne


Shamua

Citat fra: ilderbanden Dato 25. November 2010, kl. 15:38
Her er lige et billede af Ramses og han dejlige blå øjne


Det var lige præcis den farve øjne der fik træk for ikke at være pastel øjne :P

Og hvor er de bare flotte! De er ligesom Anns jezebel, bare i blå :D


Vh. Marianne

Shamua

Nu bliver jeg så nød til at høre, nu har vi set flere farver blå, men hvilken farve blå er det så BEW har?

Vh. Marianne

Barky

Ang. de billeder du har lagt ind Shamua af rubin øjne og blå øjne..

Den første som du siger har blå kant, har BLÅ øjne. Det er iris'en som gengiver et rødt skær.
Det er altså kanten rundt om iris som angiver farven.

Ligesom den mørke vildtfarvede med blå øjne, ikke har blå øjne. Men med al sandsynlighed mørkebrune, så mørke at se ser sorte ud. Hvor det igen er iris som giver en anden farve når man blitzer..

Så vil jeg lige kommentere på dem Ann har lagt ind af Zemma, hvor det også er blitzen der reflekterer. Nu har jeg nemlig set Zemma irl, og hun havde 2 forskellige øjnfarver.. Vist nok et rubin og et blåt? Ellers husker jeg galt. *G*

Kig på Marianne's billeder af grønne øjne, så vil du se at iris er sort, og kanten er grøn, og derfor er øjet grønt.

Jeg kigger lige i mine gemmer efter flere øjnbilleder. Jeg har vist samlet på dem engang. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia