Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Zarfia Kasmina og den nye i flokken Irish Coffee

Startet af Dark Crystal Ferret, 4. Oktober 2011, kl. 15:47

Dark Crystal Ferret

Der er mange af jer der ved jeg fik en ny lille silver pige til vores opdræt. Hende har jeg jo lagt billeder ind af.
Men ikke mange vidste før i lørdags, at vi også forventede en lille ny dreng. Det har været planlagt siden maj – men været en hemmelighed.
Han kommer fra Angel Castle i tyskland og han er en dejlig sort angora dreng. Min drøm igennem nu 3 år er endelig gået i opfyldelse ved køb af ham. Og jeg er over lykkelig for ham.

Jeg har taget lidt billeder til jer af Zarfia Kasmina og af vores nye dreng Irish Coffee så jer der ikke var med på Dooking ferret i weekenden, kan se Irish.















Og så lige lidt af vores lille dværg – Zarfia Kasmina.











Shamua

Ej hvor er Zarfia blevet mørk. Hun er bare flot! ... Og Irish, ja.. Jeg sagde det jo også i weekenden! Han er bare skide smuk! Tillykke med ham. :D

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Tusind tak.
Jamen jeg er også helt oppe og køre over jeg endelig har fået en sort angora. Det var bare sådan en ting jeg har gået og haft kille fornemmelser over hele sommeren. Og flere gange, især når opdrætteren sendte nye billeder af ham, har det killet i mine finger for at ligge billederne ud til jer. Så måtte tage mig meget i det.
Men han er skøn. Han er udover det også blevet venner med selveste zarfia der ellers var ved at ende med at tro hun var en kat. Det var jo kun Katten der i den seneste tid har være sjov nok til hun ville lege med hende.
Men ja, Zarfia er altså mors pige. Vi sover sammen, går lange ture som hun er helt enormt god til og vi hygger os så meget.
Så er rigtig glad for at de to nye her er så glade for at være sammen. Irish er udover det også glad for Pixel og Shiva.

Shamua

Hvor dejligt at han er faldet godt til :) ... Det er noget værre noget med Zarfia, DU ER ALTSÅ EN ILDER lille frøken :fnis:

Vh. Marianne

KariN

Ham Irish er bare så fin med den kæmpe tud han render rundt med ;)

Det er nogle dejlige billeder af dem begge to :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Ja Irish har bare en stor dejlig tud, totalt kysse klar :love: Men det bedste ved den syndes jeg, er han ikke har næsefejl selvom han er angora. Det er jo en af de ting jeg er lidt oppe over at Angelcarstle har kunnet avle ud hos flere af sine angora linjer. Og jeg er stolt af at eje en af dem nu :dans:

Sølvsten


KariN

Hvilken linie hos AngelCastle kommer Irish egentlig fra?

Jeg kiggede nemlig lige på hendes side, men det eneste jeg kan finde er et hvalpe billede af ham, der står ikke hvem hans forældre er

:)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Louise V

HVOR ER DE BARE SKØNNE Marisa  <3

er helt solgt i dem begge, og zarfia er bare lille og køn og Irish var godt nok smuk <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Eij er helt forelsket i Coffe!!! Jeg vil ha en klon!!!

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  5. Oktober 2011, kl. 13:51
Hvilken linie hos AngelCastle kommer Irish egentlig fra?

Jeg kiggede nemlig lige på hendes side, men det eneste jeg kan finde er et hvalpe billede af ham, der står ikke hvem hans forældre er

:)
Hans mormor er Cyrills søster.  ;)
Ann Hillerslev.

Eliza

Citat fra: FerretParadise Dato  5. Oktober 2011, kl. 21:40
Citat fra: KariN Dato  5. Oktober 2011, kl. 13:51
Hvilken linie hos AngelCastle kommer Irish egentlig fra?

Jeg kiggede nemlig lige på hendes side, men det eneste jeg kan finde er et hvalpe billede af ham, der står ikke hvem hans forældre er

:)
Hans mormor er Cyrills søster.  ;)

Jeg troede de linjer var lukkede, men det var måske kun i dk eller har jeg misforstået det??
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

#13
Citat fra: Eliza Dato  5. Oktober 2011, kl. 21:52
Citat fra: FerretParadise Dato  5. Oktober 2011, kl. 21:40
Citat fra: KariN Dato  5. Oktober 2011, kl. 13:51
Hvilken linie hos AngelCastle kommer Irish egentlig fra?

Jeg kiggede nemlig lige på hendes side, men det eneste jeg kan finde er et hvalpe billede af ham, der står ikke hvem hans forældre er

:)
Hans mormor er Cyrills søster.  ;)

Jeg troede de linjer var lukkede, men det var måske kun i dk eller har jeg misforstået det??
I Tyskland tager de ikke kryptokisme så alvorligt, desværrre. Carmen er ihvertfald ret ligeglad, og ville ikke engang tro på mig, da jeg skrev og fortalte hende om Cyrill havde lavet en krypto hvalp, eller Jezebel havde lavet det, eller at Romeo var det. Og de var alle købt til avl. Ja der mistede jeg sgu respekten.
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Vil så sige hun ikke var ligeglad da jeg snakkede med hende om det. Jeg har snakket rigtig meget med hende især om det her, og hun virkede ikke ligeglad. Faktisk har hun skrevet utroligt ærligt omkring hendes linjer og også om Jez, Romio og Cyrill i forhold til det her. Så jeg syndes ikke hun tager let på det.
Men jeg forstår godt at du føler sådan Ann, vi har jo snakket om det før over msn. Og jeg er klar over din fornemmelse i forhold til Carmen. Også derfor skrev jeg meget tydeligt til hende om hendes mening i forhold til Irish. Han er så ikke krypto selv hans sten sidder helt som de skal. Men jeg er godt klar over farren ved Kryto.. så det er ikke at jeg vil skjule at det ligger der ude i linjen - om det så kun er med Cyrill´s linje eller om der er mere i linjen er jeg ikke helt sikker på. Men jeg taler godt med Carmen, og hun har været utrolig åben omkring det siden jeg spurgte ind til det første gang.