Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Æggeblomme er dejligt!!

Startet af lussingen, 3. December 2012, kl. 19:18

lussingen

Forleden fik mine 4 banditter en æggeblomme.... Dog var det faktisk kun Cassidissen, der syntes det var en fest :fnis: Så her kommer lige lidt billeder af ham  <3



Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Se lige blikket... han er helt væk i sin egen verden <3 <3

lussingen

Citat fra: Cille Dato  3. December 2012, kl. 19:21
Se lige blikket... han er helt væk i sin egen verden <3 <3

Hanne, du har fuldstændig ret.... Han nød det så meget, at hans næse krøllede helt sammen :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Så fik den smukke dreng da nok æggeblomme.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  3. December 2012, kl. 19:50
Så fik den smukke dreng da nok æggeblomme.  :lol:

Ja, de andre gad det ikke... Da jeg ville flytte tallerkenen væk (den VAR ren) så hvæste han af mig :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor mange æg var der så?
Ja enten har der været en del stykker, eller et enkelt strudseæg.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  3. December 2012, kl. 20:01
Hvor mange æg var der så?
Ja enten har der været en del stykker, eller et enkelt strudseæg.  :lol:

øhhh der var 4 æggeblommer :-$ Jeg havde jo tænkt, at de skulle have en hver.... Men nej tak sagde de tre andre, og så fik Cassidissen ellers spist æg :S Så han har fået sin ration, så nu er der ikke nogen daggamle kyllinger i denne uge ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Han får sikkert dårlig mave.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  3. December 2012, kl. 20:07
Han får sikkert dårlig mave.  :lol:

Det underlige er, at det har han ikke fået :S Uanset hvad, så er der ikke mere æg til ham i denne uge ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato  3. December 2012, kl. 20:28
Citat fra: FerretParadise Dato  3. December 2012, kl. 20:07
Han får sikkert dårlig mave.  :lol:

Det underlige er, at det har han ikke fået :S Uanset hvad, så er der ikke mere æg til ham i denne uge ;)

Eller i år..  :P .. Han er nu en smuk dreng.. :)

anjafh

iih hvor er de søde ^^

ville ønske mine også bare var lidt glad for æggeblommer!
Koko og Klunde <3

Julie


lussingen

Tusind tak skal I have :) Ja ham Cassidissen er en fin dreng, og så er han bare noget så sød <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.