Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Her er lidt billeder fra VIF 2010

Startet af Sølvsten, 7. November 2010, kl. 18:14


Stephanie

Ej var det jer der havde den fine træløbegård med alle de lækre ting i  :)

Jeg sad ved siden af den løbegård og var flere gange henne og beundre løbegården og de dejlige ilder i den.

Sølvsten

Citat fra: Stephanie Dato  7. November 2010, kl. 18:29
Ej var det jer der havde den fine træløbegård med alle de lækre ting i  :)

Jeg sad ved siden af den løbegård og var flere gange henne og beundre løbegården og de dejlige ilder i den.

Ja hvis det var den med sorte/hvide ting i? Det var os. Så har vi jo næsten siddet ved siden af hinanden, men jeg aner ikke hvordan du ser ud.

NemoToft

Nitten, at være mega nysgerrig og ikke være medlem af FB  ;)

Stephanie

Citat fra: Sølvsten Dato  7. November 2010, kl. 18:31
Citat fra: Stephanie Dato  7. November 2010, kl. 18:29
Ej var det jer der havde den fine træløbegård med alle de lækre ting i  :)

Jeg sad ved siden af den løbegård og var flere gange henne og beundre løbegården og de dejlige ilder i den.

Ja hvis det var den med sorte/hvide ting i? Det var os. Så har vi jo næsten siddet ved siden af hinanden, men jeg aner ikke hvordan du ser ud.

Ja, jeg er hende den tykke der sad ved bordet ved siden af løbegården  :D Min silver veteran vandt en 2. plads, ved ikke om det gør det nemmere at finde ud af hvem jeg er på billederne  :D

Sølvsten

Citat fra: Stephanie Dato 14. November 2010, kl. 17:32
Citat fra: Sølvsten Dato  7. November 2010, kl. 18:31
Citat fra: Stephanie Dato  7. November 2010, kl. 18:29
Ej var det jer der havde den fine træløbegård med alle de lækre ting i  :)

Jeg sad ved siden af den løbegård og var flere gange henne og beundre løbegården og de dejlige ilder i den.

Ja hvis det var den med sorte/hvide ting i? Det var os. Så har vi jo næsten siddet ved siden af hinanden, men jeg aner ikke hvordan du ser ud.

Ja, jeg er hende den tykke der sad ved bordet ved siden af løbegården  :D Min silver veteran vandt en 2. plads, ved ikke om det gør det nemmere at finde ud af hvem jeg er på billederne  :D

Ha ha jeg så ikke nogle tykke ved siden af løbegården men jeg tror jeg har styr på dig nu. havde du en Kæreste/ven med?