Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

DIU 2011 af SilverDragon aka. Louise

Startet af SilverDragon, 25. Januar 2011, kl. 09:30

SilverDragon

http://www.facebook.com/album.php?aid=274417&id=662968883

Folk må sige til hvis jeg skal lægge nogle billeder op her inde eller der er nogle billeder som I vil have til sendt med mail.

FerretParadise

Det er nogle rigtig dejlige billeder. :-)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Du er godt nok god til at tage billeder

lussingen

Det er nogle rigtig gode billeder. Jeg kan se at du har taget et billede af både min Speedy og min Inani <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Det er nogle rigtig flotte billeder... Er helt vild med dem....  <3

Mustela

Dejlige billeder, tak fordi du deler dem med os :)

Kan se der også er nogle af Kulle(han sover sjovt nok  <3), og nogle af Mustela-pigen  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Eliza

Du er bare sindsyg god til at ta billeder og den er altså virkelig smart den der dims så den ikke overbelyser billedet som mit kamera gør..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SilverDragon

Tak for alle de varme hilsner for mine billeder.
Jeg er glad for at I syntes om billederne.
Jeg tror jeg engang vil lave en fotostand på en udstilling, så skal alle bare have deres eget tæppe med som ilderen som stå på..
det ville være sjovt med noget øvelse og så kunne folk også få nogle gode billeder med hjem


NemoToft


Dark Crystal Ferret

Det er virkelig bare sådan nogle skønne billeder. Virkelig smukke.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Bawa


SilverDragon

Takker endnu engang.
Nomotoft, hvis det er vil jeg gerne tage nogle af billeder og lægge her ind, der er dog omkring 91 stk. Så jeg tager dem jeg syntes er bedst

Eliza

Det lyder da som en god ide.. det er jo altid dejligt med gode billeder af vores dyr  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.