Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ok det er måske ikke så sympatisk

Startet af AlisVolatPropiis, 18. Januar 2012, kl. 20:01

AlisVolatPropiis

...og jeg skammer mig lidt, men jeg HYLEDE af grin over dette indslag i tv2 nord...som blev sendt til mig...Ironien er godt nok tyk

http://www.tv2oj.dk/arkiv/2012/1/9?video_id=24615&autoplay=1

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden


Shamua

Haha ja, Toke og jeg sad og så det da det blev sendt, vi blev også enige om at det nok ikke var en udsendelse der gavnede busserne ... :P

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Nej vel? :lol: elsker bare det åbenlyse svar da rapporteren spørger hvorfor han ikke bliver hjemme nu han er blevet farfar i dag...."Fordi der ikke er flere øl derhjemme" :lol: ja så kan man da lade være med at spørge dumt...

Anne

men han er jo også blevet farfar på sin kærestes side?? Der er bare et eller andet der ikke går op der...

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

Tragi-komisk...men jeg tvivler da på at de to studerende har en fremtid som fast kunder på den rute!  :fnis: Jeg vil sgu også klart foretrække at køre selv, hvis det er klientellet i de busser (bortset fra de to studerende - dem kunne jeg nok godt holde ud at køre bus med!). Men ja - hvis der ikke er flere øl, så må man jo af sted! Uanset om man er blevet farfar eller ej...øl skal der jo til! Eller noget  :S

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Hvorfor tror jeg at Julia ville stortrives på den tur?