Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg er forelsket

Startet af Sølvsten, 26. Juni 2012, kl. 15:27

Sølvsten


jean08

Så godt udsendelsen, den er så nuttet!

ilderhjemmet

ÅHHH GUD, DER SMELTEDE JEG OG MIT HJERTE
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Hele udsendelsen var fantastisk. Den lille fyr (tror jeg det var) var simpelthen så sød, især da den kravlede op fra træstammen og kiggede på filmholdet. Den virkede på ingen måde bange, tvætimod.

AlisVolatPropiis


Chris-niko

nååååh hvor er den kær  <3 ... og sikke rolig det er nå man tænker på den er et vildt dyr  :o

anjafh

ej hvor er den fantastisk! og den er så rolig  :love: mit hjerte smeltede også lige i de minutter videoen varede : D
Koko og Klunde <3

Sølvsten

Hvis I får mulighed for det skulle i se hele udsendelsen. Der var også en stor rotte som var tam. Hvis I søger på Verdens største rotte kommer der nok noget frem.

katja74

Hver gang jeg ser eller hører om nuttede dyr.... er jeg SÅÅÅ GLAD for jeg ik bor på landet  :fnis:

Jeg ville ende som hende-dyre-særlingen-ala-katte-dame...  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Sølvsten

Denne her kan du nu godt kigge på længe selv om du så boede i det største hus på den største grund for det var første gang de så den og jeg ved ikke om de har fundet flere siden. Så denne gang er det gratis at drømme og kigge.

katja74

Drømmer om et lille landsted.. med masser plads til dyr.. og i drømmen, er jeg helt sikker på der også liiii er plads til sådan en lille lækker fyr  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

......"Ja hvem vil ikke have sådan noget KusKus".....-citat åbenbart lidt for mangelmotiverede mandlig bekendt :X

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke