Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pimp dit bur - juleudgave

Startet af Julie, 28. November 2009, kl. 22:28

Julie

"Pimp dit bur" er tilbage - denne gang i en juleudgave. Op til jul holder tv2 en julekonkurrence hvor du skal  pynte dit hus med lys og pynt, og sende billeder ind af det. Den idé har vi lavet om så det passer til vores "pimp dit bur"-konkurrence.
Igen er det Black Diamond der er ansvarlig for konkurrencen.

Reglerne er som følger:
Pynt dit bur, voliere, løbegård eller andet med julepynt. Temaet for buret er valgfrit, så længe det bare har noget med jul at gøre. Derudover skal der denne gang være én eller flere ildere på billedet.
Når dit bur er klar, tager du et billede af det og sender det til Blackdiamondferret@ymail.com mellem 01.12.09 - 01.01.10. og det hele vil komme op til en afstemning fra 02.01.10, - 12.01.10, hvor vinderen kort efter offentliggøres.
Hvis flere vil gå sammen om at lave et bur, er dette også ok - men så deler holdet præmien imellem sig. Man må kun deltage med ét billede, så man kan ikke være med på flere hold. Dvs. man er enten sammen med nogen om det, eller man er alene. Til forskel fra sidste gang, er der denne gang kun én vinder/ét vinderhold.

I tilmelding skal navn på deltager(e) oplyses. Navnet er kun kendt af Black Diamond og vil først blive offentliggjort efter afstemningen.


Præmien er doneret af Black Diamond. Den består af: En ilder julehue, en pose godbidder, en dåse whiskas godbidder, et fleecetæppe og en lille kurv.

Vi håber på at der vil være lige så mange med denne gang, som sidste gang.

Held og lykke alle sammen.

Mvh. Black Diamond og teamet på Ferretopia.

Julie


Shamua

Så skal vi jo bare igang med at være kreative - igen :D...

Vh. Marianne

lille_jill


Black Diamond

Der er stadig mulighed for at sende billeder ind til mig. Jeg glæder mig meget til at modtage dem og til at se hvad i finder på..

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato  2. December 2009, kl. 15:50
Har intet bur :(

Så må du jo håbe på løbegård i julegave, så kan du jo lige nå at være med :)

Vh. Marianne

Black Diamond

Citat fra: lille_jill Dato  2. December 2009, kl. 15:50
Har intet bur :(

Kender du ikke nogen du kan slå dig sammen med som har et bur.. Man må jo gerne gå sammen som en gruppe om et bur og et billede :)

lille_jill

^næ.. Malene er den som bor tættest på som har en symaskine og hun har heller intet bur.

Malene

Citat fra: lille_jill Dato  3. December 2009, kl. 16:59
^næ.. Malene er den som bor tættest på som har en symaskine og hun har heller intet bur.
Jeg har et udstillingsbur du kan låne og pynte :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Så skal jeg også låne dig og din symaskine

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato  3. December 2009, kl. 18:05
Så skal jeg også låne dig og din symaskine
ellers må du komme herop. så kan du låne bur og maskine.
eller vi kan slå "halv skade" du kommer herop og hjælper med at designe så skal jeg nok sy;)

lille_jill

^det er ski' en aftale :) Så kan vi også lave vores andet projekt færdigt

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato  3. December 2009, kl. 22:00
^det er ski' en aftale :) Så kan vi også lave vores andet projekt færdigt
nemmerlig

Black Diamond

Jeg ville lige huske jer alle sammen på denne konkurrence som stadig køre  :) Billederne skal være hos min inden den 1/1- 10..

Black Diamond

Jeg skal lige lige høre om der er nogen der har sendt billeder til mig. Jeg har nemlig ikke modtaget nogle billeder  :fnis: Ellers så må jeg melde at i har resten af dagen til at sende billeder til mig, som vi sættes op i morgen til afstemning. Jeg skal havde billederne inden i aften kl 00:00 for jeg kan sætte dem op..

Håber der er nogle der vil være med, og ellers så beholder jeg jo bare præmien   :lol: