Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Butterflies - 7 uger

Startet af Amazing Ferret, 9. Juli 2011, kl. 00:03

Amazing Ferret

Så fik jeg endelig mit eget kamera  :dans: :dans: Så nu skal jeg ikke genere Hanne mere  :fnis: :fnis:

Det orange de har på snuderne er lakseolie  :fnis:

Purple Emperor


Mylitta Crescent LEDIG


Mojave Sootywing


Holly Blue


Dreamy Duskywing En lille Poppy wannabe  <3

Cille

De er så smukke  <3 , selvom de er smurt lidt ind i olie :fnis:

Amazing Ferret

Ja men det er den eneste måde jeg kan få dem til at sidde stille på længe nok til at få nogle ok billeder af dem  :fnis: :fnis:

Minority ferrets

Hvor er de fine :) og ja du har da godt nok ret i at dreamy duskywing ligner poppy :D for Søren hvor er de søde ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

FerretParadise

Hvor ser de bare skide søde ud.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Jeg bliver altså nødt til at holde mig for øjnene og lade være med at gå ind i denne tråd 8) Jeg synes Mylitta er en rigtig charmetrold og har et helt fantastisk ansigt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Citat fra: lussingen Dato  9. Juli 2011, kl. 11:06
Jeg bliver altså nødt til at holde mig for øjnene og lade være med at gå ind i denne tråd 8) Jeg synes Mylitta er en rigtig charmetrold og har et helt fantastisk ansigt <3

Og alligevel gik du ind og kiggede  :fnis: :fnis:

lussingen

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. Juli 2011, kl. 11:07
Citat fra: lussingen Dato  9. Juli 2011, kl. 11:06
Jeg bliver altså nødt til at holde mig for øjnene og lade være med at gå ind i denne tråd 8) Jeg synes Mylitta er en rigtig charmetrold og har et helt fantastisk ansigt <3

Og alligevel gik du ind og kiggede  :fnis: :fnis:

:fnis: :fnis:ja :fnis: :fnis:
Jeg ved godt jeg burde lade være, men det er ligesom om, at der er noget der trækker i mig :fnis: "kom og se kom og se" :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

 :fnis: :fnis: Og så er det også svært at lade være

Soelberg`s SUN ferret


Det kan da ikke passe at Mylitta stadig er ledig, så smuk som hun er <3

Amazing Ferret

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  9. Juli 2011, kl. 19:04

Det kan da ikke passe at Mylitta stadig er ledig, så smuk som hun er <3

Nej jeg forstår det heller ikke. Men måske det er fordi der er visse folk herinde som har det med at skræmme folk når det kommer til silvere  :(

Men det rette hjem skal nok dukke op...og indtil da bor hun jo bare hos mig  :lol:

alvin

De er bare såååååå dejlig alle sammen <3

www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret


Eliza

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Juli 2011, kl. 00:32
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  9. Juli 2011, kl. 19:04

Det kan da ikke passe at Mylitta stadig er ledig, så smuk som hun er <3

Nej jeg forstår det heller ikke. Men måske det er fordi der er visse folk herinde som har det med at skræmme folk når det kommer til silvere  :(

Men det rette hjem skal nok dukke op...og indtil da bor hun jo bare hos mig  :lol:

Du skal ikke give mig skylden for at du ikke er kommet af med din hvalp..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

#14
Citat fra: Eliza Dato 11. Juli 2011, kl. 13:56
Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. Juli 2011, kl. 00:32
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  9. Juli 2011, kl. 19:04

Det kan da ikke passe at Mylitta stadig er ledig, så smuk som hun er <3

Nej jeg forstår det heller ikke. Men måske det er fordi der er visse folk herinde som har det med at skræmme folk når det kommer til silvere  :(

Men det rette hjem skal nok dukke op...og indtil da bor hun jo bare hos mig  :lol:

Du skal ikke give mig skylden for at du ikke er kommet af med din hvalp..

Jeg gider ikke diskutere med dig Eliza......