Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

recept priser

Startet af tzari, 8. Oktober 2008, kl. 15:56

tzari

jeg har netop fået en regning på 125 kr fordi jeg ringede til min dyrlæge og fik ham til at sende en recept ind til apoteket  :omg: :omg: Hvad giver i for at få udskrevet en recept uden konsultation  :irri:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Har du fået regningen med posten? *-)
Det betalte jeg ikke for, da Alison sendte en recept til apoteket, mens jeg snakkede i telefon med hende.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

jep så den lige idag  :o Ringer da og spørger hvordan hulen det kan koste så meget han lavet et opkald til apoteket  >:\ >:\
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Ved ikke hvad jeg har givet,men jeg har betalt recept gebyr,medmindre det er dyr der under behandling og man skal have mere af pågældende medicin.
Men 125kr lyder til at være noget hen af det samme jeg giver for at få medicin tilsendt.

lille_jill

Lyder også som det som min kats dyrlæge tager for en recept.
Irriterende at det er begyndt at koste penge at få en recept. Lige før at det begyndte at koste, var min mor nede og købe 5 pakker ormekur til katten.  :D

Ceciliaolucifer

Citat fra: tzari Dato  8. Oktober 2008, kl. 15:56
jeg har netop fået en regning på 125 kr fordi jeg ringede til min dyrlæge og fik ham til at sende en recept ind til apoteket  :omg: :omg: Hvad giver i for at få udskrevet en recept uden konsultation  :irri:

Oj, det tycker jag är väldigt dyrt. Speciellt när man här i Sverige bara kan få ett uttag på dem recepten som faxas eller rings in. 120kr har jag betalat som mest, men vanligtvis brukar det ligga runt 80kr!

Men jag tycker att är man hos veterinären så ska man inte få betala extra för receptet. Det borde ingå i polkliniken!