Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hurraaaaaa - Romeo har fødselsdag!

Startet af CMS, 2. Maj 2012, kl. 16:21

CMS

I dag har min dejlige tyske sorte-klat fødselsdag! At han fylder 3 år i dag, kan jeg så ikke helt forstå  :S

Tillykke min elskede skattedreng! Du er en enormt tillidsfuld og mild dreng, der elsker alle, der vil give dig opmærksomhed  :love: Uanset hvad, du bliver udsat for, tager du det med ophøjet ro, og jeg er rigtig stolt af, du bor her hos mig.

I dag kommer der gæster, hvilket du altid nyder, og jeg er sikker på, du får et ekstra kys eller nus af dem i dagens anledning! Når du skal i seng, står din livret, kyller, på menuen  :D













Alle billeder er taget af Julia K. Beck  <3
Mange hilsner Christina

Tanja11

Tillykke til ham :tillykke:
er du gal hvor ser han bare lækker ud <3
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

FerretParadise

Åh elskede Rumle Bumle.  <3

Stoooort tillykke med dagen kære skat.  <3

Du ved godt, at du betyder noget helt specielt for mig, og jeg ønsker dig et meget langt og sundt liv.
Jeg ved du er højt elsket af ret mange mennesker.
Jeg ved også, at du vil få en rigtig dejlig dag, og at du vil blive super forkælet.

Kys fra gamle madmor.  <3
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Stort tillykke Romeo din dejlige dreng.

Lena og Peter

Et stort tillykke til "brormand" Romeo.

Cille


Eliza

Tillykke dejlige dejlige Romeo <3 du er sådan en sød smuk ildermand :) synes det er dejligt du kan fejre din 3 års fødselsdag i dag.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Stort tillykke med din smukke dreng  <3

lussingen

Stort tillykke til smukke Romeo <3
Når jeg ser dig på fredag skal du få et ordentligt kys lige på din dejlige næse <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Miliah


Barky

Romseeeeeee... :D :D Dejlig og skøn som altid...! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Stort stort tillykke med fødselsdagen Romeo.

Du er bare en smuksak og en lækkerbidsken.

Og jeg nød at få nusset dig idag, du er simpelthen bare så mild og roligt, og jeg tror også du nød at blive nusset hos mig, selvom indholdet på spisebordet også tiltrak din opmærksomhed mens du var oppe hos mig  :fnis: :fnis:



(Mette, Hyper er bare så så sød...du falder i svime på fredag :))  (Ja alle hvalpene var simpelthen ikke til at stå for og Java er bare så god og rolig en mor..jeg kunne have taget  dem alle med mig hjem)

Anne


Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Stephanie Dato  2. Maj 2012, kl. 23:23
Stort stort tillykke med fødselsdagen Romeo.

Du er bare en smuksak og en lækkerbidsken.

Og jeg nød at få nusset dig idag, du er simpelthen bare så mild og roligt, og jeg tror også du nød at blive nusset hos mig, selvom indholdet på spisebordet også tiltrak din opmærksomhed mens du var oppe hos mig  :fnis: :fnis:



(Mette, Hyper er bare så så sød...du falder i svime på fredag :))  (Ja alle hvalpene var simpelthen ikke til at stå for og Java er bare så god og rolig en mor..jeg kunne have taget  dem alle med mig hjem)

Stephanie: Jeg glæder mig bare SÅ meget til at se hende!! Jeg har helt sommerfugle i maven af bare spænding :love:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.