Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Starshine Ferrets Navi of Seduction - 2 år

Startet af FerretParadise, 12. Maj 2012, kl. 11:51

FerretParadise

Kære elskede skattepige... <3 <3

Stoort tillykke med din fødselsdag.  :)

Det er lidt underligt, at du allerede er blevet to år, jeg føler ikke det er ret lang tid siden, at jeg hentede dig i Sverige.
Du var en meget stædig lille tøs med selvtilliden iorden, fræk som en slagterhund, og alligevel så elskede jeg dig fra første gang jeg så dig.  <3
Jeg tror du er den smukkeste ilder jeg har set, og jeg er meget stolt af, at du er min tøssepige.

Desværre kan jeg ikke fejre dig dag med dig, men jeg ved, at du vil blive forkælet af Mette idag, med sang, gave og masser af leg og nus.  :)


Dette billede af dig er det jeg holder mest af.  <3

Kys fra madmor.
Ann Hillerslev.

lussingen

Kære søde Navi <3
Et kæmpe stort tillykke med de 2 år :dans: Jeg forstår heller ikke, at du allerede er blevet 2 år. Jeg synes ikke det er ret lang tid siden du var en lille hvalp, der forsøgte at hive mig med igennem røret :fnis:
Du er en helt speciel pige, og jeg er så glad for at jeg får lov til at fejre din fødselsdag her. Som jeg fortalte dig i morges, så får du lidt senere en gave. Sang har du fået og din helt egen kage, som du var så sød at dele med dine to venner, Fire og Sniper.

Her kommer lidt billeder af jer, mens i spiser kage





Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Uhh sikke da en fiiin kage.  :) :)

Tusind tak Mette fordi du passer mine dyr så godt.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ja, kagen faldt vist i meget god jord :fnis: Selv Fire syntes det var en fest :ja:

Det er så lidt. Vi nyder at have dem her hos os, de er så søde og nemme at passe <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Stort tillykke med hende :D

Sikke da en flot kage, den ser meget lækker ud :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Cille


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Et stort tillykke til den fine Navitøs.

Amazing Ferret


katjap

Stort tillykke.. Og sikke en lækker ilder-fødselsdagskage :)

mette11


Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Mange hilsner Christina