Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tandbørstning

Startet af Mewz, 16. Oktober 2013, kl. 18:03

Mewz

Julius har lige været til sundhedstjek og vaccine, og Ryan spottede noget irriteret tandkød, jeg ikke har opdaget før.
Det er ikke så slemt endnu, men noget at være opmærksom på, og han sagde, at vi eventuelt kunne børste hans tænder.

Det har jeg ikke lige praktiseret før. Google giver mig lidt blandede svar, så jeg vil høre, om der er nogen herinde, der stadig gør det (jeg fandt en gammel tråd), og hvad I i så fald bruger og hvor ofte. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

CMS

Får han tørret kød (hårdt gennemtørret og ikke semi-moist)? Min første tanke er, at det samt mus osv burde kunne motionere tænderne godt.

Jeg har ikke erfaring med tandbørstning, men det er der helt sikkert andre, der har :)
Mange hilsner Christina

Shamua

FerretParadise lavede en gang en tråd med tandbørstning, den må kunne findes herinde :)

Vh. Marianne

Anne

jeg børster tænder på mine i perioder efter behov. Når jeg børster så er det gerne et par uger hvor jeg gør det hver dag, og så holder jeg øje med om det bliver nødvendigt igen.

jeg bruger en blød babytandbørste og hundetandpasta fra KW med leversmag.

Mewz

Citat fra: CMS Dato 16. Oktober 2013, kl. 21:51
Får han tørret kød (hårdt gennemtørret og ikke semi-moist)? Min første tanke er, at det samt mus osv burde kunne motionere tænderne godt.

Jeg har ikke erfaring med tandbørstning, men det er der helt sikkert andre, der har :)

Han får ikke noget hårdere end Pure Meaties. Mus gider han simpelthen ikke.


Tak for svar! :D

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Shamua

Jeg har lige købt sådan nogle kyllinge godbidder fra frettchen4you. De er hårde uden at være hårde.

De er helt tørret, føltes det som om, men de er ret nemme at tygge i. Det kan være han vil dem :)

Vh. Marianne