Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tæve med hvalpe

Startet af FerretParadise, 8. Maj 2012, kl. 20:09

FerretParadise

Jeg beklager hvis jeg ligger denne tråd det forkerte sted, men jeg ved helt ærligt ikke helt hvor den skal høre hjemme.
Og jeg ved heller ikke hvad overskrift denne tråd skal have, men nu har jeg så døbt den til Tæve med hvalpe.

Jeg sidder her og er pisse ked af det, og tårene presser sig på, for det hele er bare noget værre lort.

Navi har længe været enormt irriterende og meget svingende i sit humør.
Nogle dage har hun været skide sød, og jeg har måtte nusse hende hende og hvalpene, andre dage skulle jeg slet ikke røre hende, eller hvalpene, og når jeg skulle i hvalpegården for at gøre rent og veje hvalpe, måtte jeg have noget vitaminpasta, ellers kunne jeg ikke komme til hende. Andre dage igen kunne hun svinge fra det ene til det andet på et øjeblik.
Hun kunne heller ikke nyde lidt frihed på gulvet, for så ville hun tilbage til hvalpene, og når hun var hos hvalpene, ville hun ud. Hun har kradset så meget på væggen, at hendes trædepuder var blevet helt røde.
Men i alt det har hun passet hvalpene fint, lige indtil igår aftes, hvor hun flippede helt ud. Da var hun meget voldsom ved hvalpene, løb rundt med dem i munden, og hun var ligeglad med hvor hun holdt i dem, det kunne være i nakken, maven eller rumpen. De blev smadret ind i væggen, bakken eller hva hun nu løb ind i.
Imorges da jeg så skulle veje hvalpene, kunne jeg se en "bule" på den ene dreng, nede i lysken.  :(
Jeg har været ved Alison med hvalpen, og den havde fået brok pga den behandling han havde fået af Navi.  :( Så det eneste vi kunne gøre var, at lade ham få fred.  :( :(

Af frygt for, at Navi ville gentage det show, har jeg fjernet hende fra hvalpene. Hun er nu hos Mette sammen med Sniper og Fire. Hvor hun åbenbart nyder livet. (Den kost)
Hvalpene kan heldigvis spise selv, og jeg vil forsøge med Aylen om hun vil passe dem. Hun kan selvfølgelig ikke give dem mælk, men måske hun vil nusse om dem, vaske dem og give dem tryghed. Vil hun ikke det, så kan jeg prøve med Juana eller Jez.
Går det ikke, så har Christina været så sød at tilbyde mig, at hun kan tage dem hjem, og så kan Java passe dem lidt. De spiser jo selv. Dog håber jeg selvfølgelig på, at Aylen vil passe dem.

Dette er bare så skide sørgeligt, og jeg ved, at hvalpens køber er super ked af det. Det gør mig så ondt, at hendes lille hvalpe nu ikke er her mere. Dog håber jeg, at hun vil kaste sin kærlighed på en af mine andre hvalpe, som hun så kan få.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

 :( En skide kedelig tråd.. Ved overhoved ikke hvad jeg skal skrive eller hvad jeg selv havde gjort i samme situation..

Det eneste er at du ved at du er i vores tanker og sende dig en kæmpe krammer, selvom jeg godt ved det ikke kan hjælpe en disse på det der er sket.

Det er bare så skide sørgeligt..  :(

FerretParadise

Tak Peter.

Ja det er sgu virkelig noget lort.  :(
Den smukke lille dreng, som havde en madmor der bare ventede på at få ham hjem, hvor han ville blive så højt elsket. Han havde hele livet foran sig, og nu er han bare død.  :(
Ann Hillerslev.

lussingen

Søde Ann <3 Du ved du har været i mine tanker, lige siden du skrev beskeden om den lille dreng til mig. Jeg har været uendelig trist hele dagen, og jeg gik med et spinkelt håb om, at han ville klare det, men sådan blev det desværre ikke :(
Ja, Navi har været meget svingende humørmæssigt, og da hun nu har forvoldt skade på en af sine hvalpe, så er der jo desværre ikke andet at gøre, end at tage hende fra. Jeg håber sådan at en af dine andre piger vil tage sig af de små!

Kram og tanker <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Åhhh en trist tråd  :(

Jeg er virkelig ked af det på dine og hvalpenes vegne....

Hvis jeg ikke boede så langt væk skulle du være velkommen med nogle af hvalpene hos Mai...de har jo nogenlunde samme alder

Jeg krydser fingre for at alt går godt for resten af kuldet og at de vokser sig store trods deres lidt hårde start på livet

Stort knus herfra <3

Minority ferrets

Ej det var da forfærdelig :( det gør mig virkelig ondt at høre og jeg håber at alt vil lykkes med at få Aylen til at tage sig lidt af dem! Puhha... Får helt kuldegysninger for jeg kan lige forestille mig at stå i den situation :( held og lykke her fra og mange positive tanker
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Julie

Årh nej, det er jeg ked af at høre. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, ud over at jeg håber at det kommer til at gå godt fremover. Mange tanker herfra

KariN

åh altså.. Det er jeg godt nok ked af at læse :( Sikke da en lorte situation

Håber de resterende små klarer den og at Aylen vil passe på dem
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

For helvede Ann, hvor er jeg bare ked af at læse det her! Det fortjener hverken du, hvalpene eller hvalpekøberne!

GUDSKELOV er hvalpene da ved at være så store at de snart kan spise selv, men hvor er det forfærdeligt at en af dem er død og jeg håber virkleig at de andre klarer sig fint! Jeg synes godt nok du har haft meget uheld med dine hvalpe igennem tiden, og det er altså ikke fordi du har gjort noget for at fortjene den slags! Krydser fingre for jer alle sammen.

FerretParadise

#9
Tusind tak alle sammen, det varmer utroligt lige nu.
Og en speciel tak til dig Anne, det var rigtig sødt skrevet.  <3

Jeg har lige været inde og fodre de små, de kan guskelov spise selv når jeg giver dem mad.
Så vaskede jeg dem med en varm fugtig klud, og tørrede dem med et blødt håndklæde imens de lå i mit skød på et tæppe.
Der lå de så og legede helt vildt, og blev nusset og puslet om indtil de faldt i søvn.

Så lige nu har de det godt.

Aylen gad dem ikke, hun sprang ud af hvalpegården, men imorgen prøver jeg med Juana.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Åh det gør mig sq ondt at hun er sådan, at hvalpen skulle have fred og at Aylen ikke synes at være plejemor var livet!

en masse kram din vej! og håber alt herfra vil gå mere end godt!

Miliah

Årh hvor sørgeligt :( Håber resten af hvalpene klare sig og har det godt

Cille

Håber alt går vel, men som flere har skrevet så er de jo heldigvis så store de faktisk kan klare sig selv.
Ildertæver er bare nogen gange utilregnelige :(

Shamua

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive  :( Det er forfærdeligt for dig og hvalpekøber  :(  Håber at det godt resten af tiden!

Vh. Marianne

englefugl

 :( :( :( Det er virkelig trist, bliver også helt ked af det  :'( Men ønsker det bedste for dig og hvalpene  <3