Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Flying Ferrets

Startet af Anne, 21. August 2012, kl. 15:56

Anne

Nu sætter jeg om lidt Gohan til salg, og for at undgå uvedkommende kommentarer i salgstråden og komme spørgsmål i forkøbet laver jeg denne tråd også.

Gohan er kryptokid. Eller dvs begge kugler har været nede, men den ene har hele tiden kunnet vandre lidt op og ned, og nu har den så valgt at sætte sig fast lidt over hvor den skulle være. Jeg vælger at betragte ham som kryptokid og har derfor ikke planer om at avle på den linie igen.

Jeg beholder Nori som kæledyr, og I har ikke set sidste kuld fra mig, men nu kommer der bare endnu en ufrivilig pause, og det kan godt være den bliver på 2-3 år, da jeg heller ikke vil ende med for stor en flok.

Opdrætterne til Lugh og Meep er orienterede.

Det er selvfølgelig en lortebeslutning og skide ærgeligt, men der er jo ikke så meget andet at gøre.

Shamua

God beslutning, men hvor er jeg ked af at høre det :( og jeg er rigtig glad for at høre at det ikke er sidste kuld fra dig!


Vh. Marianne

Julie

Øv, øv, øv hvor træls for dig Anne. Jeg er helt enig med Mary i, at det er godt at det ikke er sidste kuld

AlisVolatPropiis

Det er jeg godt nok ked af at høre Anne det er godt nok urimeligt mange ting du skal igennem med dit opdræt, men du har altid gjort det rette og jeg glæder mig til at se de fremtidige flying ferrets kuld..jeg ved de bliver fantastiske! :D

lussingen

Det synes jeg bare ikke du har fortjent Anne :( Du har været igennem mere end de fleste. Jeg har dog stor respekt for din beslutning, hatten af for det.
Jeg glæder mig til at følge dine kommende kuld, om det bliver om 2 eller 3 år er ikke så vigtigt, for det er jo ventetiden værd når der er noget godt i sigte :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Det er en super flot beslutning Anne! Syntes også det er rigtigt rart at du tør melde ud med det samme :) Men sikke en gang crap, du fortjener da bare slet ikke mere uheld altså!

KariN

Øv det er jeg ked af at læse, men det er den rigtige beslutning.

Hvor er det dog bare skide unfair at det lige skal ramme dig.

Jeg glæder mig også til at se de kommende Flying Ferrets hvalpe <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Åh for fanden Anne, det er jeg oprigtigt ked af at høre.  :'(
Det er bare ikke rimeligt, at du hele tiden skal rende panden imod en mur.

Dog synes jeg, at det er den rigtige beslutning du har taget. Jeg ved jo hvordan det er at tage sådan en beslutning, det er altid røv og nøgler, men vi ved jo godt, hvad det rigtige er at gøre.

Jeg er også som de andre glad for, at det ikke er det sidste kuld vi ser fra dig af.

Sender dig et kram.
Ann Hillerslev.

Eliza

Kan kun være enig med de andre.

Utroligt du skal have så meget modgang når du bare prøver at gøre det så godt :( stor respekt for din beslutning selvom det stinker at den er nødvendig at tage. Men det viser hvor meget du går op i, at det er godt det du laver, så er glad for du ikke har planer om at stoppe helt, for sådan nogle avlere er guld værd at have.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Tak alle sammen.

Jeg synes godt nok heller ikke selv jeg er den heldigste, men kryptokisme er trods alt ikke det værste man kan finde i sin linie. Jeg er ked af at jeg ikke får mulighed for at avle på Nori, da jeg jo har haft meget bedre forudsætninger for at vælge hende ud end mine andre avlsdyr, og jeg føler det derfor også som noget af et tab, jeg havde jo store planer for den linie. Men jeg har stadig mine dejlige dyr, og hvalpene der er sendt ud i nye hjem bliver ikke påvirkede af at Gohan ikke har begge sten i pungen. Ærligt talt kunne jeg forestille mig at der er en god chance for at den falder ned senere, eller at den i hvert fald sidder så lavt at der ikke skal et større indgreb til for at fjerne den, den er meget nem at finde og sidder ikke langt fra hvor den skulle. Så forhåbentligt bliver det heller ikke en gene for hans nye hjem.

Men når man ser på det, så er der jo faktisk rigtigt mange opdrættere der er igennem alt muligt mærkeligt, trælst, tragisk og sørgeligt med deres kuld. Jeg har tænkt mange gange, og især mens nogel af mine hvalpe har været syge, at jeg er glad for at jeg ventede så længe med at få mit første kuld, og at der virkelig er en grund til at man advarer nye imod ilderavl.