Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Stakkels lille Ebi

Startet af Kiddo, 24. Februar 2013, kl. 19:20

Kiddo

 :( :( :(
Puha, en forskrækkelse her til aften...
I forbindelse med at Ebi er i gang med at skifte til sommerpels, har hun her de sidste par dage  gået og gagget lidt, og nyset- ikke noget alvorligt eller noget, men vi har holdt meget øje med hende.(vi har ligeledes givet hende lidt fiskeolie, for at det nemmere skulle kunne komme igennem hendes system)

nå men så her til aften, hvor vi alle sidder og spiser(ja Ebi får altså aftensmad sammen med Nicolaj og jeg :-$)
Spiser hun ualmindeligt hurtigt og trisser op i seng, og lige pludselig hører vi den der gagging-lyd igen, og hun kaster op ud over det hele.
hun hopper ned i sin kattebakke og kaster igen op en 4-5 gange og Nicolaj og jeg farer over til hende og hun kommer glad hoppende ud fra kattebakken af, men gagger lidt.
:S
Vi sidder og kigger lidt på hende, og åbner og tager hende ud, hun smasker lidt, men ellers virker hun frisk og glad.
Da jeg sætter hende ned på gulvet, render hun endda båttende rundt om mig og virker som om ingenting er sket.
Hun smasker lidt mere og jeg gør hendes kattebakke ren og fjerner resten af hendes mad.
(hvis det nu skulle være det der havde tricket hende, Tvivler dog, da det er doucksoup, med andekød og ziwipeak i)

Og nu her, så spiser hun ziwipeak tørfoder og drikker vand, og gemmer det rundt omkring i vores stue, som om intet er hent.
Hun har endda lige skidt tre gange, og der er ikke noget at se, de er "fine og faste", som de plejer at være :S

imens sidder vi og er mega bekymrede og får grå hår og jeg ved ikke hvad. :(
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill

Måske hun bare har været så glad for suppen at den er kommet alt for hurtigt ned?? Det er lidt et problem her.

Kiddo

ja, det er også lidt det vi tænker, for hun spiste det godt nok også super hurtigt den her gang >:|
-så ja enten er det det, eller også fordi hun har lidt pels siddende i halsen. :(

-men uanset, så holder vi ekstra meget øje med hende i aften, og i morgen.
Lille pusling. :(
(hun virker dog ikke til at have et problem nu, hun ligger i mit skød og småprutter og sover og sparker mig lidt...Sådan som hun plejer her om aftenen :-$)
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

 :dans:
her til morgen virker Ebi bare helt som hun plejer, skide drillesyg og hopper rundt og båtter, hun har endda spist ALT sit foder fra i går aftes af.. <3
nu ligger hun og sover i sin hyggepose og jeg sidder og glor på hende, lige som vi plejer :D
hun er bare så smuk og dejlig og iiiha hvor er jeg glad ved at hun har det godt igen :)  <3 <3
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

Weee- Ebi er sig selv igen :D
jeg er bare SÅ glad :)
hun har været lidt sløj her til eftermiddag, og har faktisk bare sovet hele dagen væk...
-(hihi men nu hvor jeg tænker mig om, plejer hun jo også at sove det meste af dagen)
men jeg har bare været MEGET opmærksom på det i dag, da hun jo kastede op i går.

Hun har lige fået lidt ducksoup, uden kød, kun "vandet" og jeg har holdt hende lidt igen, så hun ikke bare slubrede det hele i sig lige som i går,
havde tøet to isterninger op, som jeg så tog en teske og gav hende det af og nu, er hun bare SÅ glad og båtter og er helt dejlig igen.

hun driller endda Nicolaj :D :dans:
iih hvor er det godt
Your problem is you think your problem is your problem