Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Peanut

Startet af Amazing Ferret, 17. Juni 2009, kl. 16:10

Amazing Ferret

Så er tiden desværre nok kommet til at jeg må sige farvel til mit hjertebarn Peanut   :(

Jeg har i en periode følt at der var noget galt, men han har været glad og spist og leget, så jeg har bare set tiden lidt an

Han har længe haft forstørret milt, og jeg tror desværre den giver ham problemer nu. Hans mave hænger helt anderledes end den plejer. Jeg vil ikke udsætte ham for en stor operation, så på fredag er det en tur til dyrlægen for at høre om det er milten den er helt galt med. Og hvis det er så siger jeg farvel til ham på fredag  :(

Metnil

Ååårh søde !  :(

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre!  :'( Han er bare verdens dejligste lille dreng   :love:

Håber at du får gode nyheder på fredag, så vi kan nyde godt af ham lidt endnu! Skal nok krydse alt hvad jeg overhoved kan!

Mange tusind trøsteknus herfra!

Amazing Ferret

Tak for de søde ord.

Jeg er slet ikke klar til at miste ham endnu, men det bestemmer jeg jo desværre ikke :(

Bawa

uhh .. håber virkelig også at det går godt!  :(
jeg skal også nok krydse både fingre og tær!!!

PiaLyng

Vi krydser for fingre og poter for alt går godt <3

Anne

Åh nej, jeg ved hvor meget han betyder for dig. Han er jo din baby. Og så er han Mys nevø.
Jeg håber dog at dyrlægen kan give en forklaring som ikke betyder aflivning.
Jegn vil tænke på jer og måske naivt håbe på det bedste. Kram herfra :)

lille_jill

Vil krydser også alt hvad vi kan herhjemme.

Black Diamond

Stakkels Peanut :( Men jeg syndes du skal kæmpe for din dreng Erika. Måske der kan ordnes og han klare den alligvel.Det håber jeg ,så du ikke skal miste din dreng allerede :(

tzari

xxxxxxxxxxx alt hvad xxxxxx kan  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Så har jeg fået en tid kl 9 på Abild Dyreklinik  :( Jeg er så bange for at tage afsted og komme hjem uden ham

Julie

årh, jeg håber han klarer den. jeg kydser fingre

Peewit

vi krydser alle fingre, ben, tæer og poter her, og sender masser af gode tanker din vej i morgen.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Metnil

Citat fra: Amazing Ferret Dato 18. Juni 2009, kl. 13:01
Så har jeg fået en tid kl 9 på Abild Dyreklinik  :( Jeg er så bange for at tage afsted og komme hjem uden ham

Jeg kommer og holder dig i hånden min søde! Vi skal nok klare det sammen os to <3

Soelberg`s SUN ferret


held og lykke Peanut

Amazing Ferret

Så er vi kommet hjem igen  :dans:

Dr Dyr kunne ikke se der var noget galt med Peanut, foruden den forstørrede milt. Hun kunne godt tage en blodprøve, men hun regnede ikke med den viste noget, så det venter vi lidt med. Hun mente heller ikke han har kræft for så ville han tabe sig og det gør han ikke...så Peanut er sund og rask lige pt

Den matte pels Peanut har kan skyldes det underlige vejr vi har....

Så jeg er mega glad i dag  :dans:

Tusinde tak Mette fordi du tog med :D