Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

HJÆLP

Startet af wiingaard, 15. Juli 2009, kl. 21:24

wiingaard

Hej allesammen

Min lille elskling har fået hvad jeg sys ligner et blåt mærke på maven, og er lidt bange for hvad det kan være .

Han ligner ikke en der er genert af det når jeg rør det , men han er så stille i sind der skal meget til han gør modstand.
Han spiser, leger og går på toilet som normalt.

Nogen der har set sådan noget her før ?


Hilsen Louise

tzari

Mit bud er en infektion af en art.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

AlisVolatPropiis

Jeg er enig med Tzari...

det kan måske også være at hans penis har hængt fast i noget...tremmer på et bur eller sådan noget...nogle gange er de lidt slemme til at stritte med den.

Men ligemeget hvad ville jeg nok smutte forbi dr. Dyr

wiingaard

+ at han havde, hvad jeg troede var en tæge, men ikke er alligevel. har fået en helt rundt sort plet bag det ene øre på ca 2 millimeter.
Det ligner et modermærke , men kan de få det ?
Det er ihvertfald ikk noget jeg skal skrabe af,.

wiingaard

Han kommer til dyrlæge imorgen tidlig , så skal i nok blive opdateret.

Tak for svarede .

Anne

normalt når en han får et ærke de rville jeg skyde på forstørret milt, men det der ser akt for rødt ud så måske tzari har ret i en infektion.

wiingaard

Så er vi kommet hjem fra dyrlægen ,.
Desværre ikk min egen så er lidt skæptisk.
Men han mener ikke det er noget jeg ska være bekymret over.
Fik ikk rigtig svar på hvad det var , men det skal nok gå i sig selv igen.


Anne

Jeg ville også være meget skeptisk hvis jeg fik dte svar....

lille_jill

Ville helt klart kontakte en anden dyrlæge og få en mening mere.

Anne

Måske tzari kan henvise til en ilderkyndig dyrlæge i odense?
HAr du fået mærket på hans milt om den er normal, eller har dyrlægen? Som sagt ser det forkert ud ift milten men placeringen er ikke helt gal.

Namilla

Det synes jeg heller ikke lyder som et ordentligt svar... når dyrlægen ikke vidste det, så synes jeg han skulle have tilbudt at undersøge det nærmere... jeg ville få tid ved en krybdyrskyndig dyrlæge...
Jeg synes det ligner en blodansamling, altså begyndelsen på et blåt mærke... og det kunne sagtens være fordi han tissetrold har hængt i et sted... men så synes jeg også det skal tjekkes at der ikke er sket noget med den og at der ikke går betændelse i...