Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hoste?

Startet af ludvig, 17. Maj 2009, kl. 19:01

ludvig

De sidste par nætter har vores nye ilder hostet og hakket en del når vi har lukket dem ud i gangen, hvor de sover for tiden. Han gør det ikke rigtig i løbet af dagen, og da vi åbnede løb de begge glad ind og ville lege, men da vi lukkede begyndte det igen. efter et par undersøgelser holdt det op, men begyndte igen til morges, inden vi lukkede dem ind. Nu har de været inde hele dagen, og der har ikke været noget, men bliver ret urolig for om der skal være noget galt når han får et hoste anfald...er der nogen der har oplevet noget lignende, eller ved hvad det kan skyldes?

Bawa

tror du ikke at han måske er blevet forkølet eller noget?  :o

tzari

måske skulle du støvsuge  :lol: :P

Ej sørg for han har det varmt kan være forkølelse sombawa nævner der så går amok nårhan ligger stille.KAN også være fake fordi han såved du styrter ud og trøster ham hver gang nogle dyr er så udspekulerede.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

ludvig

kan dyr virkelig regne sådan noget ud?...den frækkert. han har heldigvis ikke hostet i nat, og virker ellers frisk, men vil da lige holde øje med om det kunne være en forkølelse.

lille_jill

Citat fra: tzari Dato 17. Maj 2009, kl. 19:38
måske skulle du støvsuge  :lol: :P

Ej sørg for han har det varmt kan være forkølelse sombawa nævner der så går amok nårhan ligger stille.KAN også være fake fordi han såved du styrter ud og trøster ham hver gang nogle dyr er så udspekulerede.

Haha  :lol: Når min kat mangler omsorg, så begynder han at halte. Så fiser både mig og min mor frem og tilbage med mad, vand, godbidder og tæpper til ham. Et par timer eller dagen efter, så kan han gå igen og vi har troet, at han var ved at kradse af.

Bawa

hahaha jill!  :lol:
det gjorde min bedste venindes stinkede puddel også altid  :lol: :lol:

ludvig

okay, må vist lige hjem og nusse lidt om ham... :love: