Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

hjælp hjælp hjælp...han bliver ved med at brække sig!!

Startet af ludvig, 19. Juli 2009, kl. 21:36

ludvig

Åhh, er helt ødelagt, Ludvig bliver ved med at brække sig. Det lille pus har brækket sig med  jævne mellemrum siden jeg kom hjem kl syv! jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op...vil så gerne gøre noget, men ved ikke hvad? nogle gode råd?

ringede til vagt dyrlægen, som sagde at jeg skulle tage hans mad fra ham, da det bare ville komme op igen, og så sagde han at jeg skulle tage ham til dyrlæge og blive røngten fotograferet imorgen....men er der intet jeg kan gøre ind til da?!

RockaHulla


ludvig

det ligner umiddelbart meget slim og madrester...slimen er blevet mere og mere klar...men er minimum en halv time siden han sidst har været opppe og brække sig nu...er vel et godt tegn....

ludvig

Nu var ludvig oppe og drikke noget vandfor ca en halv time siden, og det er ikke kommet op igen, det er vel et godt tegn?
...på den andenside har han også kun sovet siden :'( Han plejer at være så hårfør...har kun set ham kaste op en gang før, og det stoppede efter den ene gang!

tzari

Kunne lyde som stress(der var jo træf igår) eller mave infektion. Få noget antiobiotika til ham hvis han stadig er syg i morgen.  Sørg for at lave noget elektrolyt til ham så han ikke dehydrere og prøv ham med zoolac.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Citat fra: ludvig Dato 19. Juli 2009, kl. 21:45
det ligner umiddelbart meget slim og madrester...slimen er blevet mere og mere klar...men er minimum en halv time siden han sidst har været opppe og brække sig nu...er vel et godt tegn....

Har du noget olie til ham? Jeg har prøvet det samme med dudley, der skulle han bare have olie.

ludvig

Kunne da håbe at det "bare" er stress....fik alle mulige skræmmebilleder i hovedet af hvad ting han kunne have slugt! men han er jo altid lidt utilpas til træf, så kan da godt være det var en tand for meget lige igår...han virker ret glad lige nu, og render rundt og leger med Wolfgang...tror i jeg kan give ham hans mad tilbage i nat?

tzari

fast ham hellere med en masse væske til i morgen tidlig så tarmene kan få lidt ro :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner