Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mangler 2.stk Foderspande til 10-15kg

Startet af toothless, 7. Juli 2014, kl. 14:22

toothless

Hej er der nogen som ved hvor jeg kan få fat i 2.stk foderspande til ca. 10-15kg?  Jeg skal nemlig bruge en til foder og en til træpiller... Har set man kan købe nogen , men de er vildt dyre og kun op til 4-7,5kg..
Ville blive meget taknemlig hvis der var nogen som kunne hjælpe...  :)

CMS

Jeg har købt mine hos Olivers :) De var vist ikke så dyre.
Mange hilsner Christina

mette11

Jeg har i mange år haft dem fra Olivers, men nu er låget på den ene gået lidt i stykker, så det ikke slutter tæt mere og det andet er også ved at stå af (de har holdt i seriøst mange år og blevet åbnet hver dag), så nu har jeg bestilt dem her: http://www.hooked4pets.dk/shop/dry-box-foderspand-15594p.html

De er ikke helt billige, men de passer perfekt ind i ildernes værelse og det er jo vigtigt  :fnis: :fnis: :fnis:

toothless

De er jo perfekte da de er okay smalle.. Men ja de er ikke billige ;)

AlisVolatPropiis

Jeg har en fra Olivers, tror jeg gav 60-70kr for den...og den virker fint og holder endnu, og den er ved at være 6 år gammel....men den kan nogle gange slutte så tæt jeg skal kæmpe med at åbne den.

Jeg udvider familien indenfor det næste år, forhåbentlig, og har bestilt en foderspand med Mette :) de er pænere at have stående fremme og ikke så meget spildplads fordi de er firkantede og de slutter tæt...

Udover det, kan du måske finde en tætsluttende boks i ikea? men den skal jo være lufttæt og lystæt :)så vidt jeg har hørt

Amazing Ferret

Jeg har købt min hos min dyrlæge...den kostede vist 50 kr

mette11

Du kan få mine aflagte gratis ved afhentning snart. Det er dem fra Olivers og de er godt brugte. Den ene er i stykker ved lukningen og kan derfor ikke bruges til foder. Jeg smider dem ud i weekenden...

toothless

Gør ikke noget jeg tror jeg køber nogle jeg har set ude på FairPet må bare købe en den ene måned og en den anden måned ;) da de koster 200kr og jeg skal bruge 2 stk og faktisk godt også ville udskifte den jeg har til mit hundefoder til min hund..