Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

årets kuld

Startet af tzari, 15. Februar 2009, kl. 13:12

tzari

Kan det passe der ikke er kommet et eneste kuld i år  *-)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

tyvärr vekar det så :( Jag som tycker att det är så kul at titta på valpbilder! :(

tzari

ja synes da tit de der gå inde i opvarmet oplys stue og å i løb i december tæver har fået et kuld NU. For dem er der nogle stykker af hvert år :o
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emmadyhr

Der kommer nok snart nogle tror jeg :) Jeg kender en del der har gravide tæver til at løbe rundt lige nu.Der må da være en af dem der er god nok..Glæder mig til de hvalpe der skulle komme snart,og nye hvalpe billeder også :D

Soelberg`s SUN ferret


Weeeeeeeeeee ja vi vil se nye ilderbebser billeder nu, så håber da snart der kommer nogle. Det er bare så skønt hvert år når hvalpesæsonen starter  :love:

Peewit

Uhhhh..... Glæder mig så meget til at se baby-billeder.. :dans:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Emmadyhr

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 15. Februar 2009, kl. 14:17

Weeeeeeeeeee ja vi vil se nye ilderbebser billeder nu, så håber da snart der kommer nogle. Det er bare så skønt hvert år når hvalpesæsonen starter  :love:

Jamen har du ikke også nogle tæver der er paret op? eller skal pares op?

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Emmadyhr Dato 15. Februar 2009, kl. 16:14
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 15. Februar 2009, kl. 14:17

Weeeeeeeeeee ja vi vil se nye ilderbebser billeder nu, så håber da snart der kommer nogle. Det er bare så skønt hvert år når hvalpesæsonen starter  :love:

Jamen har du ikke også nogle tæver der er paret op? eller skal pares op?

jo jo skal have hvalpe, men ingen er parret op endnu, ingen i løb endnu  *-)