Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vacciner til Vif?

Startet af Black Diamond, 15. Juli 2009, kl. 14:46

Black Diamond

Jeg har lige et spørgsmål til dem der ved noget om vacciner i udlandet. Jeg skal som i nok alle ved, havde nogle dyr hjem fra Holland. De er alle vaccineret når jeg får dem. Men jeg ved ikke om det er den samme som den Ferbrivac Dist vi bruger her hjemme. Og hvis det ikke er, kan jeg så bruger den i danamrk overhovdet? Jeg mener også i forhold til Vif. Jeg har fået en tid hos dyrlægen til dem alle sammen, ink to af mine store som også skal havde fornyet deres .Men jeg ville lige vide om hvalpene skal havde også?

Anne

De fleste hollændere bruger nobivac, sidste år fandtes febrivac slet ik i holland, jeg evd ikke emd i år. Nobivac er en hundevaccine og den er ikke gyldig på en dansk udstilling. Nobivac skal også gives i 3 omgange så derfor vil dine ildere ikke være optimalt vaccinerede når du får dem til dk, så uanset hvad skal du revaccinere. Så i stedet for at give dem 1-2 nobivac (fængig af hvor mange de allerede har fået) så giver du bare en enkelt febrivac efter de er fyldt 10 uger og så er det fint :)

Black Diamond

Okay der lyder fint. Så fik jeg det på plads :)