Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

cilleborgs ildere's parringsplaner 2012

Startet af Cille, 14. December 2011, kl. 21:46

Lena og Peter

Et stort tillykke... Det bliver rigtig spændende de næste par dage..

God arbejdslyst..  :P

Cille

Takker.... ja der bliver da vist noget at se til :)

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Tillykke med de 12 hvalpe, du får vist en travl sommer  :lol:

Cille

Alle 12 lever endnu, men den mindste ser ikke ud til at have spist.... men det så også den jeg mest forventer falder fra.
Der er muligvis også flere angora end det der er skrevet.
Dem vi skrev der var dem vi udfra næsen var sikre på, men idag udfra et par andre ting, så tror jeg der er flere :)

Anne

12 styk, det er åbenbart tiden for store kuld! Meep er hermed forment adgang til nettet!

PiaLyng

Hvor glæder jeg mig bare til at følge kæmpe kuldet fra Medusa <3!
Og fra MIN lille bitte underlige Pixel fyr <3!

englefugl

er der patter nok til alle de hvalpe? :D nu bliver jeg helt i tvivl  :lol: men så skiftes de bare eller hvordan?

Eliza

Tillykke..

englefugl: De må bare deles om patterne. FerretParadise's Aylen har kun 6 babser og har haft kuld på 9 og 10 hvalpe så det kan godt lade sig gøre at dele ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

ARGH!!!!....bare argh! (og et lille kæmpe tillykke) ;)  -samt...held og lykke med bidetræningen :P

Dark Crystal Ferret

#56
Citat fra: englefugl Dato  8. April 2012, kl. 09:55
er der patter nok til alle de hvalpe? :D nu bliver jeg helt i tvivl  :lol: men så skiftes de bare eller hvordan?

Som Eliza siger så må de deles om patterne. Der er stor forskel på hvor mange patter en tæve har. Nogle har 5 andre 6 eller 7.. Det behøves ikke engang at være et lige antal patter de har faktisk :fnis:. Men man kan også gøre det man ligger de små i kuldet over til patterne, sådan at man lige hjælper lidt til så alle hvalpe får rigeligt med mad. For de store i et kuld vil altid kæmpe de små væk fra de "gode" patter, og på den måde vil de små i kuldet have svære ved at blive store. Men ja.. det er sådan man plejer at gøre med de store kuld - som jeg så ikke har haft selv. Emma fik 10 hvalpe i 2010, men mistede de 5 af dem. Så det er nok mit største. Men 12 hvalpe er mange hvalpe og vist danmarks største - og jeg kan kun ønske Hanne held og lykke med det. Måske lige så meget når de bliver store og begynder og rode rundt og vil lege :lol: Enjoy Hanne :P haha  <3

Cille

De skal deles omkring patter, men det betyder også de svage falder fra.
En pige røg igår, og jeg forventer at en af angora drengene ryger idag... men de sidste ser fine ud.
Så regner med at ende på 10 stk :)

englefugl

nå ok :) Det er da synd at de svage ikke får mad nok så  :( Men sådan er moder natur jo. Den stærkeste overlever ;)

the bird

Cruella, er det egentligt Fenris søster?