Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

My Little Nightmare - 4 uger

Startet af lille_jill, 10. April 2013, kl. 17:25

lille_jill

Ja.. så blev de 4 uger. Som tiden flyver.. og hvalpe flyver .. og Amina flyver rundt efter hvalpe .. og jeg flyver rundt efter Amina .. og Chucky sover mere og mere  :S

De har tabt sig lidt i dag, men tror bare det var fordi de besluttede sig til at skide ud over hele mit sofabord. De har heller ikke fået opblødt foder i dag. Vil teste om de sover bedre, hvis de får det om aftenen. I går havde de alle taget 8-9 gram på, så de lider ingen nød.

Må få skaffet mig et kamera. Det nytter ikke uden.
Men her er de:

Drengen på 131 gram



Lilla pige på 120 gram



Rød pige på 127 gram



Grøn pige på 122 gram



Orange pige på 118 gram



Gul pige på 131 gram



Sort pige på 124 gram

MissCookie

Årh hvor jeg elsker dem.. De er så smukke og dejlige og søde og pæne og nuttede og dejlige igen..  <3 <3 <3
Glæder mig sån til de får øjne! Og glæder mig til jeg skal hjem og gramse på dem igen, og os vælge min tøs! :D
<3 <3 <3 <3 <3
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Cille

Hvor er de fine nu... der er snart øjne :D <3

Volmer

ÅRHHH små nusse bamser!  :D :D

hvor er de skønne. jeg er helt vild med rød og orange pige  <3

Shamua

Åhh hvor er de flotte :D Se nu altså sådan nogle fine pastel farver :D ...  <3

Vh. Marianne

PiaLyng

Det er godt nok nogen lækre unger <3 !

CMS

De ser sgu søde ud! :) Hvornår får de navne? :P Jeg er spændt!

Mange hilsner Christina

FerretParadise

De er godt nok skønne, snart løber de rundt og leger, og så får Amina først travlt.  :lol:
Du har mange bolde liggende i dit bord.  :) :P
Ann Hillerslev.

Minni


Eliza

søde søde søde, andet er der vist ikke at sige  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Godt jeg ikke skal have fra det kuld, det ville jo være umuligt at vælge. De er simpelthen bare fantastiske Jill, og lige om lidt har de også øjne :D

lille_jill

Tak tak :D

Jamen, der er jo valgt tema for længst. 'My Little Nightmare' i tilfælde af at det skulle være gået forbi nogen. Jeg syntes dog at Ida (misscookie) som har ventet siden parringen, skulle have lov til at finde på navnene til sine 2. Men eftersom hun ikke har valgt sin tøs endnu, og ikke kommer til det før de får øjne, så har jeg ikke kunnet navngive resten. Har også fast navn til min egen, men hun er heller ikke valgt endnu.
Men Ida har da navnene på sine 2 og drengen er der jo ikke så meget raflen om, så hvis hun vil, så må hun hjertens gerne skrive det :)

Ann: JA!!! alt for mange. Strikker når jeg er stresset..


Forresten er der stadig ledige tæver. Det glemte jeg at skrive oppe i indlægget :)

Anne

Citat fra: lille_jill Dato 11. April 2013, kl. 15:23

Forresten er der stadig ledige tæver. Det glemte jeg at skrive oppe i indlægget :)

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

MissCookie

#13
Jamen så gør jeg da det :)
Drengen: Killerferret's Strangulated Scootaloo (de Yoshi)
Unknown hun: Killerferret's Electrocuted Cheerilee (zu Sam)
:)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3