Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

My Little Nightmare - 5 uger

Startet af lille_jill, 17. April 2013, kl. 19:00

lille_jill

De har det stadig fint alle sammen :) De spiser både barf og tørkost nu. Opbløder stadig tørkosten, men har taget flere af dem i at gnaske af Aminas skål. Alle fik øjne i weekenden undtagen drengen, han måtte vente helt til mandag.

Navne kommer på i weekenden.

Der er stadig 4 tæver ledige, hvis nogen skulle blive fristet.

Drengen på 212 gram



Lilla pige på 190 gram



Rød pige på 208 gram



Grøn pige på 198 gram



Orange pige på 192 gram



Gul pige på 206 gram



Sort pige 196 gram



Tusind tak til Anja for at hjælpe med at holde styr på tropperne mens billederne blev taget :)

AlisVolatPropiis

Det er altså et virkelig skønt kuld Jill :D <3 jeg må sige Rød pige er noget liiidt specielt :D hun ligner en der får den yndigste brede fine maske...

Nanna

Orange pige er bare for kær på de her billeder! <3
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

3totter


Eliza

de har nu en dejlig farve pastel ;) pis også at jeg kun skal have avlsdyr hjem i fremtiden :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng

De er virkelig vidunderlige at se på :D!

Cille

jamen så fine de og det er nu noget helt andet når de åbner de øjne :D <3

Stephanie

Hvor er de bare skønne  <3 <3.. det er utroligt så anderledes hvalpe ser ud når de får øjne... lige pludselig ser de så "voksne/store" ud

Kimilla

Der sker virkelig noget. De er godt nok søde. :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Anne

De er simpelthen bare de cuteste :D

Shamua

Rød haps, orange haps, sort haps! <3

Vh. Marianne

CMS

De er virkelig kære!!! <3 Stik mig lille orange, tak
Mange hilsner Christina

lille_jill

Tak tak :)

De er nogen sjove små størrelser. Gul, grøn og rød styrer hele showet og de kan være rigtigt stride både ved hinanden, mig og Amina. Lilla er lidt bange for verdenen. Alle hendes søskende syntes at alt er spændende og sjovt, men hun kan blive helt lille, hvis der sker for meget. Sort og orange ligger mere neutralt og skifter lidt til hver deres side. Drengen er bare en tøs, som konstant skal være tæt på Amina, hvis hun er i nærheden og han ikke kan komme derhen, så hyler han op og stopper ikke lige med det samme.
Fordi det er mig som normalt fodrer, så tror næsten alle nu, at jeg er mad. Når Michael tager dem op, kan han hygge med dem indtil de bare falder i søvn. Mig skal de forsøge at æde først  :X

mette11

Sidder og rokker frem og tilbage i sofaen mens jeg stille messer :"Jeg skal IKKE have hvalp i år - jeg skal IKKE have hvalp i år"  :fnis: :fnis: :fnis:

Anne

Citat fra: mette11 Dato 18. April 2013, kl. 09:34
Sidder og rokker frem og tilbage i sofaen mens jeg stille messer :"Jeg skal IKKE have hvalp i år - jeg skal IKKE have hvalp i år"  :fnis: :fnis: :fnis:
Jeg tror ellers wasabi og gari savner en elmer mere så de har en hver. En pige-elmer