Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

My Little Nightmare - 7 uger

Startet af lille_jill, 1. Maj 2013, kl. 19:43

lille_jill

De er rimeligt meget ud over det hele, som hvalpe nu skal være. Det er ikke ligefrem fordi der er tid til billeder, når der skal stjæles grydelapper og hoppes på Chucky. Mette gav en hånd og tusind mange gange tak for det!


Strangulated Scootaloo (Yoshi) - 475 gram





Beheaded Fluttershy (ledig) - 374 gram




Crucified Pinkie Pie (ledig) - 395 gram





Exsanguinated Rainbow Dash - 384 gram





Suffocated Zecora (ledig) - 364 gram





Asphyxiated Lightning Dust (Sigurd) - 399 gram





Electrocuted Cheerilee (Sam) - 372 gram



lussingen

Tak for kigget Jill. De er virkelig søde disse små skønheder <3 Jeg sidder herhjemme og sniffer duften af hvalp endnu :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

Hvordan har de andre modtaget duften af hvalpe??

Jeg var så bange for at jeg havde taget en hvalp med ned i vasketøjet, så måtte stå med alt Michaels klamme arbejdstøj og rode det rundt i flere minutter for at tjekke :X

lussingen

Jeg blev VIRKELIG snuset igennem, og Bølle-Barlow hvæste af mig :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

MissCookie

De er bare dejlige.. Er ved at dø! Vil bare ha dem hjem NU, så jeg kan gramse på dem når jeg vil<3 Elsker allerede de små dyr helt vildt..<3
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

CMS

For søren da også <3 <3 Zecora og Fluttershy er da for søde - Fluttershy ligner sygt meget Sia nu..
Mange hilsner Christina

Shamua

Åhhh nu har de virkelig den alder hvor man tænker....  :-$ - jeg kunne godt liiiiige tage den der og den der, og den kunne også godt bo ved mig  <3 De er rigtig rigtig fine Jill, og ham Yoshi har da godt nok fået store poter :D

Vh. Marianne

Cille

De er så søde og nogen af dem ser så frække ud <3

tzari

Ej hvor går tiden hurtigt de bliver da skønnere og skønnere.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Frække er ikke ordet. Mette og Idas besøg i går må have trigget et eller andet ildergen. I går var de stadig bange for pludselige bevægelser, at løbe rundt i midten af lejligheden og ukendte lyde. Her til morgen var det bare en bølge af frygtløse hvalpe som væltede ud af løbegården  :o

Stakkels Chucky, han er lige vågnet og om lidt har han alle 7 på løbende efter sig..
Amina kan endelig rende rundt sammen med dem uden problemer. Det var kun lige en enkelt gang eller 2 i går at en hvalp skulle gemmes væk. Men der var de også ude fra 13 til 22, så fair nok at hun i perioder var lidt træt af at de lå spredt ud over det hele

Eliza

Jeg forstår altså ikke at Zecora ik har fundet et hjem endnu og jeg tør næsten ikke komme og besøge dem før hun har fundet et hjem ;)

De er virkelig dejlige, men jeg ville altså gerne se nogle forfra billeder så man kan se hovedet ordentligt ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Jeg uploadede lidt over 100 billeder af dem på bloggen igår, så prøv at kigge der :) generelt bliver der smidt billeder derind hver 2. Dag

Efter 3 timers billedsortering var jeg lidt træt og ophav at smide så meget herind :P

Barky

Åhhh Jill!! Jeg vidste bare at jeg skulle holde mig langt væk fra denne tråd...

De er simpelthen SYGT nuttede og kære!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Tak Julia :) du må altså komme forbi og hilse på dem :)