Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dårlig ånde

Startet af lille_jill, 31. Juli 2012, kl. 10:19

lille_jill

Amina har seriøst dårlig ånde og har haft det i et godt stykke tid. Hendes tænder og tandkød er helt fint. Hun stinker bare uden nogen synlig årsag.

Nogen der ved hvorfor?

anjafh

nu er det godt nok noget tid siden :) ved ikke om hun gør det mere? men ellers kan det være noget syre i maven?
Koko og Klunde <3

lille_jill

Hun har det stadig. Skader det?

anjafh

hmm jeg ved det ikke, har ikke selv prøvet det.. men det er bare, jeg ved at hvis f.eks. mennesker og andre dyr har eksepsionelt dårlig ånde, så kan det sagtens være at deres mavesyre er alt for højt.. men jeg ved det ikke :/ har du fået det tjekket eller noget?
Koko og Klunde <3

lille_jill

Nej, men får det tjekket, når vi skal til dyrlægen i næste måned. Hun virker selv ret ligeglad.

anjafh

hmm ja okay, det er måske meget godt :) altså jeg ved jo ikke hvad det er, men jeg har lige siddet og googlet lidt på det og fandt denne her norske artikel.. den går nu mest ud på hvordan ilderens tænder er og hvordan man holder dem rene osv. men til aller sidst så står der at det enten kan være noget med tandkødet, dårlige tænder eller mave - tarmproblemer.. men hvis hun virker ligeglad med det, så kan det måske være at hun bare har dårlig ånde :) det er der jo nogen som har, jeg aner jo heller ikke hvor slemt det er.. men det er nok bedst at få det tjekket for en sikkerheds skyld.
Koko og Klunde <3

lille_jill

Hun har  helt fint tandkød og tænder. Hun går også helt normalt på bakken. Det er derfor det undrer mig. Men må se om alison har en forklaring :)

anjafh

ja det virker underligt :) men det virker ikke til at der rigtig skulle være noget galt?

ja det må vi håbe : D
Koko og Klunde <3

Barky

Jeg ved ikke om Vet Aquadent måske kunne hjælpe lidt?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Hvor får jeg det? og hvad er det?